ایندیپندنت: انگلیس با بحران اعتیاد به الکل مواجه است

ایندیپندنت نوشت در حالی که مرگ‌ومیر ناشی از نوشیدن الکل در انگلیس افزایش یافته است، شورا‌ها بودجه خدمات درمانی به این بیماران را کاهش می‌دهند.

­ایندیپندنت: انگلیس با بحران اعتیاد به الکل مواجه استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در پایگاه اینترنتی خود نوشت: با وجود افزایش مرگ و میر و پذیرش بیماران در بیمارستان‌ها به علت مصرف الکل، شورا‌های انگلیس درصدد کاهش شدید ارائه خدمات به معتادان به الکل هستند.

دولت انگلیس کمک مالی برای بهداشت عمومی را کم کرده است و در عین حال تقریبا ۶۰ درصد از مقامات محلی نیز سال گذشته از بودجه ارائه این خدمات کاسته اند. برخی از شورا‌ها تا یک سوم این پول را که برای کمک به معتادان کنار گذاشته می‌شد، کاهش دادند.

کارشناسان معتقدند که عدم ارائه خدمات تخصصی به معنای ایجاد مشکلات اساسی در زمینه اعتیاد است و نگرانی‌های بیشتری را برای سرویس سلامت همگانی بوجود می‌آورد.

خدمات رسانی به بیمارانی که الکل مصرف می‌کنند در یک دهه گذشته در انگلیس ۱۳ درصد افزایش یافته و سرویس سلامت همگانی این کشور در گزارشی که هفته گذشته منتشر کرد اعلام کرد مرگ و میر ناشی از نوشیدن الکل به رکورد سال گذشته که تقریبا شش هزار نفر بود، رسیده است.

در همین حال، انجمن ملی کودکانی که والدین الکلی دارند اعلام کرد دو میلیون و ۶۰۰ هزار کودک در انگلیس هستند که یکی از والدینشان الکلی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار