مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان از آماده باش نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

اعزام اکیپ های امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی به شهروندان هرمزگانیعلی اعمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس گفت: با توجه به بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر در برخی مناطق استان، نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در حال آماده باش هستند.

وی افزود: اکنون چهار اکیپ ۱۲ نفره در بندرعباس مشغول به خدمت رسانی و رفع آبگرفتگی در محلات حاشیه نشین و خیابان‌ها هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: یک خودروی پراید و تریلی در مسیر خورگو به بندرعباس که روی پل آبنما دچار آبگرفتگی شده بود که سرنشین‌های آنها با کمک  نیروهای هلال احمر نجات یافتند.

علی اعمی افزود: همچنین اکیپ‌های سیار امداد و نجات هلال احمر با توجه به بارش زیاد باران و آبگرفتگی و بسته شدن برخی مسیر‌ها در شهرستان‌های بندرخمیر، رودان و در بندرپهل مشغول به خدمت رسانی هستند.

بارندگی در استان هرمزگان از دیروز آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

مرضیه سی سی پور کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: در ادامه فعالیت سامانه بارشی بر روی استان بتدریج از میزان ابرناکی در مناطق غربی استان کاسته شد است.

وی افزود:در مناطق مرکزی تا ظهر امروز و در مناطق شرقی و شمالی استان تا بعد از ظهر بارش باران همراه با افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: این سامانه امشب از استان خارج خواهد شد، از ظهر تا پایان وقت امروز نیز افزایش سرعت باد‌های غربی سبب مواج شدن دریا خواهد شد .

آخرین آمار‌ها و اطلاعات از سامانه اخیر در ایستگاه‌های هواشناسی هرمزگان بیانگر آن است که حاجی آباد ۵۶ و ۹ دهم میلیمتر بیشترین میزان و بشاگرد با ۴ دهم میلیمتر کمترین میزان بارش‌ها را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/ر


رفع آبگرفتگی معابر با کمک نیرو‌های هلال احمر

برچسب ها: هلال احمر ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.