ترافیک در محورهای مواصلاتی؛

گرفتار شدن صدها خوردو در ترافیک محور یاسوج بابامیدان تا صبح امروز

صد‌ها خوردو در ترافیک محور یاسوج بابامیدان تا صبح امروز گرفتار شدند و با سختی فراوان شب را به صبح رساندند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  در پی بارش باران و برف در روز‌های گذشته به ویژه گرفتار شدن صدها خوردو در ترافیک محور یاسوج بابامیدان تا صبح امروز دیروز و دیشب در محور‌های مواصلاتی استان بیش از صد‌ها خودرو در محورها‌ی موصلاتی گرفتارشده بودند.

دیروز آخرین روز از تعطیلات چند روزه هفته اخیر بود که موجب ترافیک سنگین در محور‌های مواصلاتی شد.

بارش برف، رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و نداشتن تجهیزات زمستانی موجب سرگردانی رانندگان و مسافران در گردنه‌های برفگیر شد که انتقاد شدید مردم نیز درپی داشت.

بسیاری از مردم هنگام باخبر شدن از این ترافیک سنگین ترجیح دادند که برگردند و سفر خود را به امروز موکول کردند، اما بسیاری از خانواده‌ها دیروز و دیشب در سرما و یخبندان در این محور‌ها به سختی به مقصد رسیدند.

سنگین‌ترین ترافیک در محور یاسوج بابامیدان بود که مسافران ورانندگان، مسیر ۵۰ کیلومتری این محور را بیش از ۱۰ ساعت طی کردند و مجبور شدند که در سرمای شدید در خودرو بمانند.

گفتنی است که برخی از رانندگان و مسافران از کمبود گروه‌های پلیس و امداد در این مسیر گلایه‌مند بودند ومدیریت بحران استان نیز پس از وقوع این موضوع تشکیل جلسه داد که هیچ تاثیری در مدیریت حادثه نداشت.

بر اساس گفته‌های شاهدان عینی و گروه خبری صداوسیما، گروه‌های امدادی راهداری و هلال احمر نیز در ابتدای مسیر گیرافتاده بودند، ولی با این وجود برای امدادرسانی تلاش‌های زیادی کردند و تا صبح امروز مشغول کمک رسانی به افراد گیرافتاده در این محور‌های مواصلاتی به ویژه محور یاسوج بابامیدان بودند.

انتهای پیام/غ

مسدودشدن جاده یاسوج بابا میدان  تا امروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.