شرکت سونی دلیل عدم حضور خود در رویداد E3 را فاش کرد

شاون لیدن، اظهارات جدیدی در مورد تصمیم سونی برای شرکت در 2019 E3 کرد و گفت که این شرکت هیچ عنوانی در رویداد ژوئن رونمایی نمی‌کند.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پیش سونی اعلام کرد در رویداد E3 2019 حضور نخواهد داشت که این مسئله باعث شگفتی بسیاری شد. بسیاری به دلیل این تصمیم شرکت سونی فکر می‌کردند. در واقع بزرگترین سردرگمی مردم دلیل سونی برای انجام این کار بود.

شاون لیدن، سرپرست استودیوهای سونی اینتراکتیو در سراسر جهان، توضیح داد که چرا او و تیم پلی‌استیشن احساس کردند ضروری است حضور در E3 2019 را فراموش کنند. لیدن گفت وقتی E3 اولین بار در سال ۱۹۹۵ آغاز شد، نمایشگاه تجاری آن عمدتاً بر پایه حضور خرده‌فروشان و روزنامه‌نگاران بود. خرده فروشان به نمایشگاه E3 می‌آمدند تا محصولات جدید دنیای گیم را در فروشگاه‌های خود به فروش برسانند، در حالی که روزنامه‌نگاران به مخاطبانشان بازی‌های جدید و فناوری‌هایی که مشاهده کرده‌ بودند، گزارش می‌دادند. او همچنین گفت در آن زمان اینترنت وجود نداشت، بنابراین یک نمایشگاه تجاری برای این صنعت نوظهور دقیقاً همان چیزی بود که ما نیاز داشتیم.

به گفته لیدن در گذشته خرده فروشان بیشتری در رویداد E3 حضور داشتند. در ضمن ژوئن که این رویداد در آن ماه برگزار می‌شود، زمان نسبتاً دیری برای بازار خرده‌فروشان است.

لایدن توضیح داد: «در حال حاضر ما یک رویداد در ماه فوریه به نام Destination PlayStation داریم، جایی که همه خرده‌فروشان و شرکای شخص ثالث برای دیدن داستان‌های جدید ما حضور دارند. آن‌ها در ماه فوریه درباره خرید با هم بحث می‌کنند. ژوئن اکنون، خیلی برای این که با خرده‌فروشان در مورد فروش تعطیلات کریسمس بحث شود، دیر است. به همین دلیل است که بازار خرده‌فروشی واقعاً کاهش یافته است. روزنامه نگاران نیز حالا که در دنیای اینترنت به صورت ۲۴ ساعته خبرهای داغ جهان منتشر می‌شوند، تاثیر خود را از دست داده‌اند.»

لایدن عدم تغییر در رویداد E3 را دلیل شکست آن می‌داند. او حتی می‌گوید E3 بازاری است که فروش ندارد. به عقیده او اکنون E3 تبدیل به رویدادی شده که در آن طرفداران شرکت‌های مختلف منتظر رونمایی بزرگ هستند.


بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۷ بهمن)


انتهای پیام/

دلیل شرکت نکردن سونی در رویداد E3

برچسب ها: فناوری ، سونی ، پلی استیشن ، E3 2019
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.