صوفی زاده: من در فدراسیون فوتبال بودجه مستقل ندارم

لیلا صوفی زاده نائب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من در فدراسیون بودجه مستقل ندارم که پاداش های تیم ملی بانوان را پرداخت کنم.

لیلا صوفی زاده نائب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد پاداش‌های تیم ملی بانوان به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: من بودجه مستقلی ندارم که با آن پاداش ملی پوشان را دهم این مسئله یک روالی دارد که باید آن روال طی شود تا پاداش ملی پوشان را بدهیم. تیم ملی فوتسال آقایان ایران هم قهرمان آسیا شد و هم سوم جهان، ولی پاداش آن‌ها را نیز تدادیم و قرار است هر دو پاداش خانم‌ها و آقایان را در پایان سال جاری با هم بدهیم. من پیگیر پاداش بانوان هستم و هوای کار آن‌ها را بسیار دارم تا به حقشون برسند، ولی این مسئله دست من نیست.

کمیته بانوان وظیفه اش را درخصوص سرمربی جدید تیم ملی انجام داده است

صوفی زاده در مورد سرمربی آینده تیم ملی فوتسال بانوان گفت: سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان یکی از مربیان فوتسال کشور است که فعلا با تیم لیگ برتری اش در مسابقات پلی اف لیگ برتر حضور داشته و ما خواستیم تا پایان لیگ امسال صبر کنیم و بعد ایشان را معرفی نماییم. من خودم سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان را پیشنهاد دادم و این موضوع را کاملا مدیریت کردم و سعی کردم بهترین گزینه را انتخاب کنم ولب ارزیابی‌های فنی با مسئولان فنب اسن و کمیته بانوان تا اینجای کار وظیفه اش را انجام داده و از این به بعد مربوط به کسان دیگریست. ما برای قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۰ آسیا بازی‌های تدارکاتی را هم برای تیم ملی فوتسال بانوان در نظر گرفتیم.

برگزاری جام باشگاه‌های آسیا کار سختی نیست

صوفی زاده در مورد حضور تیم قهرمان لیگ ایزان در جام باشگاه‌های آسیا گفت: جام باشگاه‌های آسیا برای بانوان وجود ندارد، ولی من با علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال آسیا در این خصوص صحبت کردم که در سال‌های آتی چنین مسابقاتی را در آسیا برگزار کنیم ایشان قول‌هایی هم در این خصوص به من دادند و فکر نکنم کار سختی باشد با توجه به لیگ‌های فوتسال سطح بالایی که در کشور‌های آسیا از جمله ایران در بخش بانوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار