در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جمعه، انتخابات نظام پزشکی/ رئیس آینده به فکر مشکلات باشد

عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی گفت: انتخابات نظام پزشکی برای تعین رئیس جدید این سازمان روز جمعه برگزار می‌شود.

جمعه، انتخابات نظام پزشکی/ رئیس آینده نظام پزشکی به فکر مشکلات نظام پزشکی و سازمان باشدحسین قشلاقی عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات نظام پزشکی این دوره روز جمعه ۲۶ بهمن ۹۷، در جلسه‌ای فوق العاده در مجمع سازمان نظام پزشکی و با حضور ۵۸ عضو به صورت تعرفه‌ای و غیرالکترونیکی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تا به امروز ۶ نفر برای تصدی پست ریاست سازمان نظام پزشکی کاندید شدند اما بر اثر تجربیات پیش بینی می‌شود که تعداد کاندیداها در روز رأی گیری کاهش پیدا کند.

قشلاقی بیان کرد: هرکس از کاندیداها در جلسه مجمع این سازمان نظام پزشکی می‌تواند به صورت قانونی به مدت ۱۰ دقیقه سخنرانی کرده و برنامه‌های خود را برای اعضای مجمع شرح دهند.

عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی اظهار کرد: جلسه مجمع شورای عالی نظام پزشکی پس از شنیدن صحبت ها و برنامه‌های کاندیداها بعد از مدت ۲ ساعت اقدام برگزاری انتخابات و رأی گیری می‌شود و در نهایت رئیس کل سازمان نظام پزشکی تا پایان این دوره مشخص می‌شود.

تعیین رئیس جدید سازمان نظام پزشکی

وی افزود: به سازمان نظام پزشکی برخی ایرادات از انواع مختلف و ابعاد گوناگونی از طرف اشخاص حقیقی و حقوقی گرفته شده است و امیدوارم رئیس آینده این سازمان هرچه سریع‌تر مشکلات را برطرف کند تا مقوله اعتماد مردم به جامعه پزشکی که یکی از سرمایه‌های مهم اجتماعی محسوب می‌شود طی سال‌های آینده از بین نرود.

قشلاقی بیان کرد: یکی از مشکلات نظام جامعه پزشکی موضوع تعرفه خدمات پزشکی است که بسیاری از آنها واقعی نبوده و همین مسئله باعث ایجاد ضربه به پزشکان می‌شود.

عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی اظهار کرد: هزینه‌هایی که به جامعه پزشکی وارد می شود در وهله اول خود مردم بیشترین آسیب و صدمه را می‌بینند.

وی گفت: یکی از مشکلات جامعه پزشکی بحث کارت خوان‌ها در مطب پزشکان است که باید یک نگاه حقیقی و واقعی به این موضوع بشود و من معتقدم که پزشکان یکی از زحمتکش ترین افراد در جامعه محسوب می‌شوند که در زمانی که کشور دچار مشکلات و مسائل گوناگونی می‌شود بیشترین خدمت را به طور صادقانه برای مردم انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار