مدیر عامل هلدینگ کشاورزی دامپروری و صنایع تبدیلی سازمان اقتصادی رضوی گفت: شرکت‌های کشاورزی این سازمان با هدف ایجاد مدیریتی علمی و روزآمد باهم ادغام می‌شوند.

ادغام شرکت‌های کشاورزی رضوی برای ایجاد مدیریتی علمی و روزآمدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد جواد وریدی مدیر عامل هلدینگ کشاورزی دامپروری و صنایع تبدیلی سازمان اقتصادی رضوی گفت: در فاز نخست، ۶ شرکت شامل کشت و صنعت جنوب خراسان، کشت و صنعت مزرعه نمونه، کشت و صنعت سرخس، کشت و صنعت باغات، کشت و صنعت تربت حیدریه و کشت و صنعت انابد در قالب شرکت کشاورزی رضوی با یکدیگر ادغام شده‌اند.

وی ادامه داد: در فاز دوم نیز سایر موسسات همچون کشاورزی و موقوفات استان سمنان، سازمان موقوفات یزد و کرمان، شرکت کشت و صنعت اسفراین و همچنین موقوفات و کشاورزی چناران به شرکت کشاورزی رضوی ملحق خواهد شد، لذا در آینده‌ای نزدیک تمامی شرکت‌های کشاورزی تابعه هلدینگ کشاورزی دامپروری و صنایع تبدیلی تجمیع و در قالب یک شرکت مدیریت خواهد شد.

مدیر عامل هلدینگ کشاورزی دامپروری و صنایع تبدیلی سازمان اقتصادی رضوی درباره اهداف این هلدینگ از ادغام شرکت‌های مذکور گفت: با توجه به لزوم تغییر رویکرد در عرصه کشاورزی از سنتی به مدرن، این اقدام به منظور ایجاد مدیریتی واحد، علمی و به روز در حوزه کشاورزی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در کنار این اقدام، فعالیت‌های جدیدی همچون طراحی سامانه جامع اطلاعات کشاورزی در دست اقدام سازمان اقتصادی قرار دارد که تحقق این مهم به ایجاد مدیریت علمی و روز آمد در حوزه کشاورزی کمک شایانی خواهد کرد.

وریدی، تعیین الگوی کشت مناسب متناسب با مزارع و اراضی کشاورزی در مجموعه سازمان اقتصادی رضوی را یکی دیگر از برنامه‌های جاری این هلدینگ در عرصه کشاورزی دانست.

مدیر عامل هلدینگ کشاورزی دامپروری و صنایع تبدیلی سازمان اقتصادی رضوی با اشاره به ایجاد موسسه بذر و نهال رضوی گفت: این موسسه با رویکرد تولید، تکثیر و فروش انواع بذور هیبرید و استاندارد، نهال، انواع تولیدات رویشی و... در حال تأسیس است.

انتهای پیام//ف. ح
 

 

موسسه بذر و نهال رضوی تاسیس می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.