نماینده مردم شیراز در مجلس مطرح کرد؛

افزایش مراودات اقتصادی با کشورها/نمایشگاه‌ها به عنوان ویترین اقتصاد کشور امکان نشر اقتصاد را در جهان فراهم می‌کنند

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: مراودات اقتصادی ایران با سایر کشور‌ها باید افزایش یابد و باید مشکلات پیش روی افراد فعال در حوزه صادرات از بین برده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود رضایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در جمع فعالان اقتصادی در نمایشگاه بین المللی فارس اظهار کرد: اگر مشکلات بخش خصوصی از بین برود می‌توانیم با تعامل این بخش با کشور‌های جهان از وضعیت اقتصادی که در جامعه حاکم شده است عبور کنیم.

وی افزود: البته ظرفیتی که کشور در حوزه تولید فرش دستباف دارد می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات را در این حوزه از بین ببرد.

رضایی ادامه داد: باید رابطه بهتری با کشور‌های جهان داشته باشیم اگر مردم در مشکلات اقتصادی کمک کننده دولت هستند و در زمان انقلاب تمام هستی خود را در راه پیروزی انقلاب ارائه داده‌اند اکنون باید از خدمات انقلاب بهره‌مند شوند.

وی بر گسترش خردورزی ایرانی در سطح بین الملل تاکید کرد و ادامه داد: کشور در صحنه‌های بین الملل توانمند است و می‌تواند اقتصادش را در جهان معرفی کند و نمایشگاه‌ها نیز به عنوان ویترین اقتصاد کشور امکان نشر اقتصاد را در جهان فراهم می‌کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: تبلیغات یکی از راه‌های ارتباط با کشور‌های جهان و کاهنده فاصله با بازار‌های جهانی است.

رضایی تصریح کرد:بیکاری از جمله معضلات جامعه است که می‌توان با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی مشکلات اشتغال را از بین برد.

نخستین نمایشگاه بین المللی خرما و صنایع وابسته و اولین نمایشگاه شیلات، آبزیان، ماهی‌های تزئینی و صنایع وابسته به همراه پانزدهمین نمایشگاه فرش دستباف و هجدهمین نمایشگاه تبلیغات، چاپ، بسته‌بندی، بازاریابی و رسانه تا ۲۷ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های استان فارس در شهرک گلستان شیراز برپا است.

انتهای پیام/چ

صحبت های نماینده مردم شیراز در نمایشگاه بین المللی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار