توضیحات استاندار همدان در خصوص دلایل استعفای مدیرکل ارشاد استان

استاندار همدان در جلسه ای دلایل استعفای مدیرکل ارشاد استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سیدسعید شاهرخی استاندار همدان در آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی استاندار همدان  با اشاره به موضوع استعفای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: تمام برنامه‌هایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور تعریف و تبیین می‌کند باید یکسان باشد.

وی با بیان اینکه البته در زمینه اجرا ظرفیت‌ها مهم است و با توجه به ظرفیت‌ها کار‌ها پیش می‌رود، گفت: استان همدان هرساله میزبان جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوانان است.

شاهرخی با بیان اینکه همدان در حوزه انیمیشن حرف هایی برای گفتن دارد،بیان کرد: در حوزه برگزاری کنسرت‌ها  روال سال‌های قبل است و هر هفته کنسرت برگزار می‌شود، اما در گذشته کنسرت‌ها بی سر و صدا و هیاهو برگزار می‌شد، اما امسال بیشتر رسانه‌ای شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری کنسرت‌ها ادامه پیدا می کند و هیچ ربطی به اشخاص ندارد و از سیاست‌های دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است گفت: کنسرت‌ها با رعایت موازین شرعی و قانونی قابل اجرا است و اجازه نمی‌دهیم در هیچ برنامه‌ای کسی از قانون عبور کند.

شاهرخی با بیان اینکه در حوزه سیاسی باید فضای باز سیاسی وجو داشته باشد گفت: درحال حاضر این شرایط در استان همدان حاکم است و هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که چنین چیزی نیست.

استاندار همدان با بیان وجود فضای باز فرهنگی در استان همدان گفت: اجازه نمی‌دهیم در برگزاری کنسرت ها، کشف حجاب صورت گیرد و سوء استفاده شود.

وی با بیان اینکه استعفای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان هیچ ربطی به برگزاری کنسرتها، اداره ارشاد و گروه موسیقی نداشت، عنوان کرد: وی به دلیل مشکلات شخصی از ادامه خدمت در استان بازماند.

شاهرخی در خصوص استعفای علیرضا درویش نژاد،گفت: هر کسی که به عنوان مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان منصوب شود، باید سیاست دولت و وزارت ارشاد را دنبال کند و نباید در حمایت از مدیرکل مستعفی ارشاد همدان کمپین تشکیل شود.

 علیرضا درویش نژاد تیرماه امسال به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان همدان مشغول به کار شده بود که  قبل از آن نیز از سال ۹۳ در جایگاه مدیرکل ارشاد استان هرمزگان مشغول فعالیت بود.

 

انتهای پیام/ت

ماجرای استعفای مدیرکل ارشاد استان همدان

برچسب ها: وزارت ارشاد ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.