در پیامی؛

فرمانده نیروی زمینی سپاه از مردم و نهاد های امنیتی و انتظامی قدردانی کرد

قدردانی فرمانده نیروی زمینی سپاه از مردم و نهاد های امنیتی و انتظامیسردار پاکپور از بصیرت و هوشمندی مردم و همت و تلاش مجاهدانه نیروهای امنیتی- اطلاعاتی و انتظامی غرب، شمالغرب و جنوب شرق کشور در برقراری امنیت همه جانبه مردم و راهپیمایی تاریخ‌ساز و دشمن شکن ۲۲ بهمن ۹۷ قدردانی کرد.
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی برگزاری شکوهمند مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از مردم و نهاد‌های امنیتی - اطلاعاتی و انتظامی در غرب، شمال غرب و جنوب شرق کشور قدردانی کرد.

سردار پاکپور گفت: خدای بزرگ را شاکرم که در پرتو الطاف بیکران و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بصیرت و هوشمندی اقشار و آحاد مختلف مردم، جشن شگفتی‌ساز چهل سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی تاریخ ساز و دشمن شکن ۲۲ بهمن به ویژه در شمال غرب و جنوب شرق کشور با شکوه هر چه تمام‌تر در امنیت کامل و کم نظیر برگزار گردید.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: بی‌شک همت و تلاش مجاهدانه و هوشیارانه نیرو‌های امنیتی- اطلاعاتی و انتظامی در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و سیستان و بلوچستان در تامین امنیت همه جانبه و مثال زدنی این حماسه بزرگ، برگ زرین و پرافتخاری را در کارنامه تلاشگران این عرصه ثبت کرد.

سردار پاکپور با اشاره به مسئولیت خطیر نیروی زمینی سپاه به عنوان متولی اصلی امنیت در استان‌های شمال غرب و جنوب شرق کشور تاکید کرد: این موفقیت و دستاورد بزرگ در شرایطی رقم خورد که دشمنان انقلاب و گروهک‌های معاند و تروریستی برنامه ریزی گسترده‌ای رابه طمع بر هم زدن امنیت و آرامش پایدار کشور در ایام الله گرامیداشت چله انقلاب اسلامی به ویژه در مناطق مرزی کشور تدارک دیده بودند که با آمادگی و اشراف اطلاعاتی فرزندان ملت ایران در نیرو‌های مسلح و نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی خنثی و فرصتی برای عرض اندام پیدا نکردند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان گفت: باید تأکید کرد مردم فهیم آذربایجان غربی، کردستان و سیستان و بلوچستان بزرگترین پشتوانه و سرمایه نیروی زمینی سپاه و سایر نیرو‌های امنیتی و انتظامی برای پایدارسازی امنیت و تداوم آرامش موجود در این مناطق به شمار می‌روند که جا دارد به طور ویژه از آنان نیز قدردانی نماییم.

انتهای خبر/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار