زمانبندی اکران فیلم و سخنرانی جایزه ققنوس اعلام شد

زمان اکران فیلم ها و سخنرانی جایزه ققنوس به تفکیک فیلم ها و نقد و بررسی آنها اعلام شد.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اکران فیلم‌ها امروز از ساعت ۱۳:۳۰ با فیلم سینمایی «یلدا» به کارگردانی مسعود بخشی، ساعت ۱۵:۳۰ «نت‌های مسی یک رویا» و نقد و بررسی این مستند در ساعت ۱۷ و فیلم سینمایی «خون خدا» هم از ساعت ۱۹ با نشست نقد و بررسی آن در مجموعه شهدای سرچشمه شروع می‌شود.

فردا (پنج‌شنبه بیست و پنجم بهمن‌ماه) کار با «آشفتگی» فریدون جیرانی و نشست نقد و بررسی این فیلم با حضور خود کارگردان از ساعت ۱۵:۳۰ و ساعت ۱۹ هم شاهد اکران و نقد و بررسی «زهرمار» سیدجواد رضویان خواهیم بود.

در روز جمعه (بیست و ششم بهمن‌ماه) همزمان با سومین روز جشنواره ققنوس، «مسخره‌باز» با حضور همایون غنی‌زاده اکران و نقد خواهد شد و ساعت ۲۰ هم «دیدن این فیلم جرم است» با حضور عوامل اکران و نقد خواهد شد.

قرار است هر شب جشنواره سینمایی ققنوس یک سخنران هم داشته باشد. از فردا اندیشمندانی همچون حسن عباسی، رحیم پورازغدی، نصرالله پژمان‌فر، وحید جلیلی، محمدحسین صفارهرندی، عزت‌الله ضرغامی، سیدعباس نبوی، آیت‌الله قائم‌مقامی و افرادی دیگری درباره چهل سالگی انقلاب در حوزه فرهنگ و هنر و افق سینما بعد از چهل سال صحبت کنند.

این جشنواره داوری هم دارد بطوریکه تا روز سوم اسفندماه در جشن ققنوس، به سه تا ۵ برگزیده، ققنوس گفتمان انقلاب اسلامی اهداء کند. داوری هشتمین جشنواره ققنوس هم برعهده وحید یامین‌پور، سیدمهدی ناظمی، حسین جودوی، حمید محمدی، سیدمحمد حسینی، پرویز امینی و حسین الهام خواهد بود.

انتهای پیام/ 

جزئیات جایزه ققنوس اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.