همزمان با برگزاری اجلاس سالانه مدیران انجمن ms آئین کلنگ‌زنی بزرگترین مرکز درمانی ms شرق کشور در جوار بارگاه منور رضوی انجام گردید.

بزرگترین مرکز درمانی ms شرق کشور در مشهد افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمدعلی صحرائیان نایب‌رئیس انجمن ms ایران در اجلاس سالانه مدیران عامل انجمن ms ایران، گفت: امنیت تنها امنیت جانی، انفجار بمب، جنگ و ... نبوده و نیست و بزرگترین امنیتی که از آن غافل شدیم امنیت ذهنی و آرامش روانی بوده و هر برخورد غلط ما موجب اخلال در این نوع امنیت خاص خواهد شد.

وی افزود: انجمن‌های ms را باید به عنوان مکانی امن برای این نوع بیماران بدانیم و کاری نکنیم که با یک حرکت غلط امنیت ذهنی و آرامش روانی بیمار مبتلا به ms را از بین ببریم و به‌طور مثال با مسائلی همچون گرانی و تحریم دارو ذهن این بیمار خاص را متشنج کنیم و این نوع معضلات یکی از بزرگترین آفت‌ها در این حوزه بوده است.

نایب‌رئیس انجمن ms ایران با بیان اینکه این انجمن خانه امن این نوع بیماران است، گفت: انجمن ms ایران در شرایط سخت مالی و تحریمی اضطراب و نگرانی را از ذهن بیماران ms به‌کلی دور کرده است و همه انجمن‌ها باید در مسیر افزایش آرامش و کاهش اضطراب بیماران خاص همچون ms تلاش کنند .

صحرائیان عنوان کرد: سودجویان حوزه سلامت بزرگترین سوءاستفاده را از کوچکترین خطا دارند و نباید با یک تصمیم احساسی فرصت سودجویی را برای این نوع افراد فراهم کنیم و وظیفه همه ما در دوران تحریم‌ها حفظ آرامش بیماران و خانواده‌های آن‌ها بوده است.

عباس نوریان، نایب رییس انجمن ms خراسان رضوی نیز در این اجلاس اظهار داشت:برای رسیدن به دنیای بدون ms نیازمند تلاش مستمر فعالان این حوزه در از سطح وزارت بهداشت تا انجمن مربوطه هستیم.

نایب رییس انجمن ms خراسان رضوی با بیان اینکه در مسیر خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به بیماران ms از حضور واقفان خیران نیک‌اندیش حوزه سلامت نباید غافل شویم، خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالیم که خیران حوزه سلامت در مشهد ضمن اهدای واحد ۵۰۰ متری، کمک نقدی ۶ میلیارد تومانی را داشتند.

انتهای پیام//ح. ص

کمک نقدی 6 میلیاردی خیران به بیماران خاص در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.