کرمانشاه بیشترین و قصرشیرین کمترین سهم از درآمد‌های مالیاتی

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت : شهرستان‌های کرمانشاه بیشترین و قصرشیرین کمترین سهم را از درآمد‌های مالیاتی استان داشتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هادی ملکشاهی مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت : از سال ۹۳ تا ۹ ماهه سالجاری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان مالیات از محل درآمد‌های مالیاتی اداره مالیات استان به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بخشداری‌های شهرستان‌های استان برای اجرای پروژه‌های عمرانی پرداخت شده است.

وی گفت : به دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و بخشداری‌های شهرستان اسلام آباد غرب از سال ۹۳ تا کنون ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مالیات جهت اجرای پروژه‌های عمرانی پرداخت شده است که ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان این میزان طی امسال پرداخت شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه از پرداخت ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل منابع مالیاتی به شهرستان پاوه خبر داد و افزود: از این میزان امسال بیش از ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از سوی اداره مالیات به شهرستان پاوه پرداخت شده است.

وی میزان مالیات پرداخت شده توسط این اداره به شهرستان ثلاث باباجانی را ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام و عنوان کرد: ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از این میزان طی امسال پرداخت شده است.

ملکشاهی بیان کرد: همچنین به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بخشداری‌های جوانرود ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مالیات از سال ۹۳ پرداخت شده است که ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از این میزان متعلق به امسال بوده است.

وی از پرداخت هشت میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان مالیات برای اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان دالاهو خبر داد و گفت: ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از این میزان طی امسال پرداخت شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه مالیات پرداخت شده به شهرستان روانسر را ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: از این میزان در ۹ ماه امسال ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی روانسر پرداخت شده است.

وی ادامه داد: به شهرداریها، دهیاری‌ها و بخشداری‌های شهرستان سرپل ذهاب از سال ۹۳ تاکنون ۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مالیات پرداخت شده است که ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از این میزان طی امسال پرداخت شده است.

ملکشاهی از پرداخت ۱۹ میلیارد تومان مالیات به شهرستان سنقر خبر داد و بیان داشت:۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از این میزان طی امسال پرداخت شد.

وی مالیات پرداخت شده از سوی اداره مالیات به شهرستان صحنه را ۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام و بیان کرد: چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از این میزان طی امسال پرداخت شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت: از سوی اداره مالیات استان کرمانشاه ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مالیات از سال ۹۳ به شهرستان قصرشیرین پرداخت شده که یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از این میزان طی امسال پرداخت شده است.

ملکشاهی سهم مردم گیلانغرب از تخصیص‌های مالیاتی را ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام و عنوان کرد: ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از این میزان طی امسال پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سال ۹۳ به شهرداری ها، دهیاری‌ها و بخشداری‌های هرسین پرداخت شده که ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن طی امسال تخصیص یافته، افزود: به شهرستان کنگاور ۱۸ میلیارد تومان پرداخت شده که ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن مربوط به امسال بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه اظهار داشت: برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان کرمانشاه هم از سال ۹۳ تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است که ۵۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن طی امسال پرداخت شده است.

وی مالیات را درآمدی پاک دانست و با تاکید بر اینکه این اصل نباید فراموش شود افزود: مالیاتی که آحاد جامعه پرداخت می‌کنند در همان جامعه صرف می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان مالیات از محل درآمد‌های مالیاتی برای اجرای پروژه‌های عمرانی پرداخت شده است

 

برچسب ها: تسهیلات ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.