کرمان بر سکوی نخست کشور در حوزه پروژه‌های خیرین ورزش یار

خیرین ورزش یار کرمان با ۳۴ طرح، از لحاظ بیشترین پروژه‌های در دست اقدام، در رتبه نخست کشور قرار گرفتند، این در حالیست که کرمان در سال ۹۶ رتبه‌ی سوم کشور را در اختیار داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نشست یک روزه ی خیرین ورزش یار کشور با حضور دبیران خیرین ورزش یار ۲۶ استان به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در هتل همای بندرعباس برگزارشد.

نصرالله پریچهر، دبیر مجمع خیرین در این نشست گفت: تعداد ۱۱۱ پروژه توسط خیرین در کشور در دست اقدام است که تا پایان سال، ۲۰ پروژه آن به بهرداری می‌رسد.
وی، سه استان برتر کشور که بیشترین پروژه در دست اقدام دارند را شامل: استان کرمان با ۳۴ پروژه، خراسان جنوبی با ۲۷ پروژه و یزد با ۹ پروژه عنوان کرد.

پریچهر تعداد کل خیرین ورزش یار در استان‌های کشور را ۷۱ نفر دانست و افزود: بیشترین تعداد خیرین به استان خراسان جنوبی با ۲۱ خیر تعلق دارد.
وی تصریح کرد: سهم آورده خیرین در کل کشور تنها در ۱۶ استان در سال ۹۷ بالع بر ۵۵۵ میلیارد بوده است.

ریحانه خسرو شاهی، مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: ما در وزارت ورزش و جوانان به دنبال کار زیر بنایی و قانونی برای خیرین ورزش یار استان‌ها هستیم. وی افزود: خیرینی که در یک پروژه ۳۰ درصد سهیم شوند، آن پروژه به نام خیر نامگذاری می‌شود.

درادامه این نشست، دبیران خیرین ورزش یار استان‌های کشور به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و در زمینه‌ی حل مشکلات، راه‌های موجود و جذب خیرین پیشنهاداتی ارائه دادند.

انتهای پیام/ب

نشست دبیران خیرین ورزش یار استان های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار