برگزاری چهارمین همایش بازی های رایانه‌ای در کاشان

دبیر اجرایی چهارمین همایش بین المللی بازی های رایانه ای با اشاره به ارسال ۱۳۰ مقاله علمی به دبیرخانه این همایش گفت : چهارمین دوره این همایش در کاشان برگزار می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد سلیمی دبیر اجرایی چهارمین همایش بین المللی بازی های رایانه ای امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حدود ۱۳۰ مقاله به دبیرخانه ارسال شده است ، اظهار داشت : پس از بررسی و داوری داوران این همایش ۸۹ مقاله پذیرفته شدکه به صورت شفاهی و پوستر ارائه می شود.

وی با بیان اینکه ۵۶ مقاله به صورت شفاهی و ۳۳ مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می شود ، افزود : همایش بازی های رایانه ای که به اختصار CGCO نامیده می شود در سال ۹۴ برای حمایت و راهنمایی پژوهشگران حوزه بازی های رایانه ای کار خود را آغاز کرد و جنبه های متفاوت پژوهش بازی از جمله روانشناسی و جامعه شناسی را پوشش می دهد.

دبیر اجرایی چهارمین همایش بین المللی بازی های رایانه ای علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات ، هنر ، علوم پزشکی ، مدیریت و اقتصاد را از دیگر علوم تحت پوشش همایش دانست و ابراز داشت : ایده های در زمینه مسائل اجتماعی و فرهنگی به ویژه تقویت بنیان خانواده در صورت انتخاب توسط کارگروه علمی از حمایت مالی شهرداری کاشان برخوردار می شوند.

وی ضمن اشاره به حضور محققانی از کشورهای آلمان ، آمریکا ، فلاند و عراق در چهارمین همایش بین المللی بازی های رایانه ای گفت : توان بخشی شناختی و بازی های رایانه ای مهمترین موضوع در دستور کار این دوره از همایش  است و بر همین اساس پژوهش های مرتبط با این حوزه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

انتهای پیام/م

حضور محققانی ازآلمان ، آمریکا ، فلاند و عراق در چهارمین همایش بین المللی بازی های رایانه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.