قطر و کویت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را محکوم کردند

قطر و کویت در پیام‌هایی جداگانه حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان را محکوم کرده و شهادت جمعی از نیرو‌های ایرانی را تسلیت گفتند.

محکومیت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان توسط قطر و کویتبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، قطر و کویت در پیام‌هایی جداگانه حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان را محکوم کرده و شهادت جمعی از نیرو‌های ایرانی را تسلیت گفتند.

خبرگزاری رسمی کویت (کونا) گزارش داد، صباح الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت در بیانیه‌ای به حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان با محکوم کردن حمله تروریستی سیستان و بلوچستان با خانواده‌های بازماندگان ابراز همدردی کرد.

در این بیانیه آمده است: «این اقدام تروریستی را که بی گناهان را هدف قرار داد، محکوم می‌کنیم و برای قربانیان این حادثه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسالت داریم.»

همچنین جابر المبارک الحمد الصباح و نواف الأحمد الجابر الصباح، نخست‌وزیر و ولیعهد کویت نیز در پیام‌هایی جداگانه به حسن روحانی، ضمن محکوم کردن حمله به اتوبوس حامل نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این حادثه تروریستی را محکوم کردند.

از سوی دیگر، تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، عبدالله بن حمد آل ثانی، معاون امیر قطر و عبدالله بن ناصر بن خلیفه نخست‌وزیر و وزیر کشور قطر این حادثه تروریستی را تسلیت گفته و با محکوم کردن آن، برای مجروحان شفای عاجل مسالت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
يعني عربای حاشیه نشین خلیج فارس آدم شدن ؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار