رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از حمل تمامی پرتقال‌های شب عید بر اساس قرارداد تا پایان بهمن ماه امسال به ۲۲ استان کشور خبر داد.

عزیزاله شهیدی فر رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: جهاد کشاورزی استان موظف به تامین ۳۰ هزارتن پرتقال تامسون برای تنظیم بازار شب عید کشور شد تا ۲۲ استان کشور، سفره عید خود را با پرتقال مازندران تزیین کنند.

وی افزود: تاکنون حدود نیمی از این پرتقال‌ها از ذخیره سازان و باغداران خریداری و به مقصد استان‌ها حمل شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تنها ۲ درصد پرتقال مازندران در چرخه تنظیم بازار قرار گرفته و با تلاش همکاران تعاونی روستایی به عنوان مباشر خرید و همکاری ذخیره سازان طرف قرارداد با تعاونی روستایی، تا پایان بهمن ماه امسال تمامی پرتقال‌ها به ۲۲ استان کشور حمل می‌شود.

شهیدی فر با بیان اینکه ۵۰۰ تن از این پرتقال‌ها برای تنظیم بازار مازندران است، افزود: ۶۰۰ تن سیب برای تنظیم بازار شب عید استان در انبار ذخیره شده و در ایام پایانی سال وارد بازار می‌شود.

وی خواستار همکاری و همراهی ذخیره سازان و سورتینگ داران طرف قرارداد برای تامین و تحویل پرتقال بر اساس قرارداد منعقد شده و ارسال به سایر استان‌ها تا پایان بهمن ماه امسال شد.

انتهای پیام/آ

تزیین سفره عید ۲۲ استان کشور با پرتقال مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.