از ورشو تا خاش؛

"رقص شیطان ترامپ" و تروریست‌ها در یک شب/ مزدورانی که کعبه آمال آمریکا و عربستان شدند!

رئیس جمهور آمریکا در حالی ورشو را به مقر ضد ایرانی تبدیل کرد که گروه‌های تروریستی در خاش رقص شیطان کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با ۲۲ بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا مجبور به یادگیری زبان شیرین فارسی شد و در توئیتی به همین زبان سعی کرد با مردم ایران از طریق فضای مجازی به طور مستقیم صحبت کند، این جمهوری خواه تندرو در توییت خود آورده بود:"۴۰ سال فساد.۴۰ سال سرکوب. ۴۰ سال ترور. رژیم ایران فقط چهل سال موجب شکست شده است. مردم ایران که مدتهاست در رنجند شایسته آینده روشن تری هستند". علاوه بر این دونالد ترامپ با هدف اینکه به توئیت فارسی خود جو بیشتری دهد، عکسی از حوادث دی ماه سال گذشته را نیز چاشنی نوشته خود کرد تا در کارش سنگ تمام گذاشته باشد و به اصطلاح جنگ روانی خود را به صورت تمام و کمال انجام دهد، اما استفاده از این عکس چندان به مزاق عکاس آن خوش نیامده بود و از چنین سوء استفاده ابراز ناخشنودی کرده و این عکاس در صفحه شخصی خود نوشته بود:"دیدن این عکس در توییت ترامپ، مصاحبه مطبوعاتی پمپئو و هر سیاستمدار آمریکایی، شرمندگی زیادی به همراه دارد".

اگر از دشمنان پای ثابت بگذریم که آمریکا را منجی تمام آرزو‌های خود می‌دانند، واکنش کاربران به توئیت فارسی دونالد ترامپ جالب بوده است.

رقص شیطان ترامپ و تروریست‌ها در یک شبرقص شیطان ترامپ و تروریست‌ها در یک شبرقص شیطان ترامپ و تروریست‌ها در یک شب

 

در این میان، وزیر امور خارجه کشورمان نیز در پاسخ به توئیت فارسی دونالد ترامپ نوشت:"چهل سال شکست در پذیرش اینکه ایرانی ها هرگز مطیع نخواهند شد. چهل سال شکست در تطبیق دادن سیاست آمریکا با واقعیت. چهل سال شکست در بی ثبات کردن ایران از طریق خونریزی و پول خرج کردن. پس از چهل سال انتخاب های اشتباه وقت آن رسیده است که دونالد ترامپ در سیاست شکست خورده آمریکا بازنگری کند". در کنار  این بده بستان‌های توئیتری، جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا نیز از قافله عقب نماند و در صفحه شخصی خود نوشت: "جمهوری اسلامی چهل سال شکست بوده است. اکنون انتخاب با رژیم ایران است تا رفتارش را عوض کند و نهایتا انتخاب با مردم ایران است تا مسیر کشورشان را تعیین کنند".  این اظهارات جان بولتون به قدری دور از ذهن بود که  بهرام  قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه  ترجیح داد، بگوید او به یک توهم مزمن علیه ایران دچار است و  به رغم تخیلات خود ساخته و القائات دوستان تروریستش،  رویاهایش در مراسم راهپیمایی چهل سالگی  انقلاب اسلامی بر باد رفته است.

بیشتر بخوانید: حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان/۲۷ تن شهید و ۱۳ نفر زخمی شدند 

جزئیات حمله انتحاری علیه اتوبوس نیروهای سپاه/ انتقال پیکر شهدای حادثه تروریستی به پزشکی قانونی/ شمار شهدا افزایش یافت+ اسامی شهدا

از جنگ روانی در فضای مجازی تا بست نشینی  در خیابان‌های ورشو !

تلاش آمریکا برای  تحت تاثیر قرار دادن چهل سالگی انقلاب تنها به توئیت بازی‌ها و لفاظی‌های بی اساس منتهی نشده و آنها برای اینکه دشمنی خود را بیش از پیش علیه دولت و ملت ایران نشان دهند، نشستی به همراهی منافقین در ورشو ترتیب دادند تا مریم رجوی به همراه "رودی جولیانی" تابلوی آخرین شام را در لهستان به تصویر بکشند. تقریبا یک ماه پیش و با آغاز دوره گردی های مایک پمپئو در منطقه ترتیبات این نشست در لهستان فراهم شد و از بسیاری از کشورهای منطقه ای و غیر منطقه ای برای حضور در آن دعوت به عمل آمد؛ طبق گفته ها و اخبار محور اصلی این نشست نیز ایران و صلح در خاورمیانه  بوده است. روز چهارشنبه یعنی روز گذشته  اولین دور این نشست در لهستان در حالی  برگزار شد که وزیران امورخارجه فرانسه و آلمان در آن شرکت نداشتند و پیش از آن نیز فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اروپا حضور در این نشست را لغو کرده و  مولود چاووش اوغلو  نیز حضور در این نشست را نپذیرفته بود.

علاوه بر این وزیر امور خارجه لهستان با ابراز تاسف از حضور نیافتن روسیه در نشست ورشو گفته بود که بدون حضور مسکو، نمی توان به موفقیت این نشست امیدوار بود. این در حالی است که پیش از این وزیر امور خارجه  و سایر مقامات  کشورمان نشست ورشو را برگزار نشده شکست خورده دانسته بودند و سفیر کشورمان در لبنان از مرده به دنیا آمدن دستاوردها ی این نشست گفت.

این نشست در حالی  به همت عربستان سعودی و برخی کشورهای عربی  با هدف چاره اندیشی برای صلح  خاورمیانه! در لهستان ترتیب داده شد که شاید اگر ورزی کسی بخواهد معنای تناقض و پارادوکس را بفهمد مثال نشست ورشو  یک نمونه  عینی و ملموسی  است. آمریکا، عربستان  و رژیم صهیونیستی در کنار ادعاهایی نظیر مبارزه با تروریسم و صلح  غیر هماهنگ ترین واژه‌هایی هستند که می توانند در کنار هم قرار بگیرند. عربستان سعودی در حالی  سنگ صلح در خاورمیانه را به سینه می زند که چهارسال یمن را به خاک خون کشیده است و از سوی دیگر پدر و مادر معنوی و مادی تمام تروریست‌ها از القاعده گرفته تا داعش  محسوب می‌شود.

رقص شیطان ترامپ و تروریست‌ها در یک شب

طبق روال دلقک جهان سیاست یعنی بنیامین نتانیاهو با ابراز شور و شعف از دورهمی ورشو،  با تکرار گزافه‌گویی‌های خود علیه ایران  پیش از حضور در این نشست مدعی شده بود:  "ایران در چهلمین سالگرد انقلاب خود ما را تهدید می‌کند. آنها تهدید کردند که تل‌آویو و حیفا را نابود می‌کنند و من گفتم که موفق نخواهند شد، اما اگر سعی به اجرای آن کنند، تکرار می‌کنم آخرین سالگرد انقلابی خواهد بود که این حکومت جشن می‌گیرد". علاوه بر این شومن سیاسی صهیونیست‌ها در ادامه افاضات خود گفته بود: "اجرای این نشست که در آن اسرائیل، ایالات متحده آمریکا و کشورهای دیگر از منطقه و جهان در یک مکان گردهم آمده و در مورد یک موضوع، که مهم‌ترین مسئله در امنیت ملی ما است، بحث و گفت‌گو می‌کنند، دست‌آورد بسیار بزرگی است". وی همچنین از ابتکار آمریکا در برگزاری این نشست تشکر و قدردانی کرده بود. ریاض، واشنگتن و تل آویو را می توان مثلث برموداری صلح و امنیت خاورمیانه دانست، هر سه اینها به خوبی می دانند که  جنگ‌های سوریه، افغانستان و عراق مولود نامبارک همکاری آنهاست.

تروریست‌هایی که کعبه  آمال بن سلمان و ترامپ شدند!

تمام دست و پا زدن‌های مثلث شوم و نامبارک خاورمیانه  ناشی از زخمی است که چهل سال پیش از انقلاب اسلامی خورد؛ عربستان سعودی، آمریکا و رژیم صهیونیستی کاملا نسبت به خطرات انقلاب ایران علیه منافعشان آگاه هستند چراکه پادشاه شنزارهای صحرای عربستان به خوبی می‌داند یک خط از درس انقلاب  اسلامی ایران جام زهری برای پادشاهی سعودی  است  و به نوعی شیشه عمر آنها را در معرض خطر قرار خواهد داد، لذا تمام تلاش خود را می‌کند تا جایی که ممکن است خفقان را بر جامعه تحمیل کند  و شیعیان  را به قلع و قمع بکشد، از سوی دیگر رژیم صهیونیستی شاید در این چهل سال یک خواب آرام را نداشته و  می داند که ایران مهم ترین و بزرگترین حامی فلسطینان برای بازگشت به خانه است. تکلیف آمریکا هم در این باره کاملا مشخص و مبرهن  است از هر آنچه مربوط به طعم  تحقیر و  بی آبرویی بوده در این چهل سال از جانب انقلاب اسلامی چشیده است، لذا زخم چهل ساله انقلاب اسلامی به قدری عمیق بوده است که حالا آنها را دست به دامن تروریست‌ها کرده است. 

رقص شیطان ترامپ و تروریست‌ها در یک شب

این دشمنان  به یک نشست و تبلیغات گسترده آن  راضی نشدند و در سوی دیگر دوستان و هم سفره های تروریست خود را به جان مدافعان مرزهای انداختند. درست در شبی که این نشست در ورشو برگزار شد و منافقین به رقص و پایکوبی پرداختند، گروهی از تروریست ها موسوم به جیش الظلم اتوبوس حامل پاسداران مدافع مرزها را در استان سیستان و بلوچستان مورد حمله انتحاری قرار دادند که در پی آن جمعی از عزیران سپاه پاسداران به شهادت رسیدند و گروهی نیز زخمی شدند. اگر پازل‌های این ماجرا را کنار هم بگذاریم، خواهیم دید همزمانی این حوادث اتفاقی نیست و به نظر می‌رسد کار آمریکا و عربستان  برای ترمیم این زخم چهل ساله به جاهای باریک کشیده و آنها ناتوان تر از هر زمان دیگری دست به دامان ترویست هایی شده‌اند که  آمریکا  روزی به بهانه مبارزه با آنها افغانستان و عراق را قرق کرد. همان طور که  وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: "اینکه ایران درست در همان روز برگزاری سیرک ورشو هدف حمله تروریستی  قرار می‌گیرد، تصادفی است؟ به خصوص وقتی که همتایان همان‌ تروریست‌ها از خیابان‌های ورشو برای آن جشن به پا می‌کنند و با ربات‌های توئیتر  از آن حمایت می‌کنند. ظاهراً آمریکا همیشه اشتباهات یکسانی مرتکب می‌شود، اما انتظار دارد نتایج متفاوتی دریافت کند".

اما باید از خودمان بپرسیم این انقلاب چه داشته و دارد که دشمن از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و به هر طریقی که شده می خواهد زهرش بر سر این مردم و سرزمین بریزد. هر چه هست رقص شیطان ترامپ و تروریست‌ها در چهل سالگی انقلاب اسلامی نشان می دهد زخم کاری تر از اینهاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۸:۱۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
هرچی میگردم چیزی زیباتر از این کلام امام خمینی پیدا نمیکنم آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا و ستمگران
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۳۹ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
خدا شماری بکن کفارچرازورشان به مردم بیگناه میرسه. ازایران چی میخوان چی ا رهبر معظم فر مان نمیده تاکی صبروتذکراونافکرمیکنن ما ترسوییم سلام یک موشکی بزنید بخدا جواب میده ازما شهیدکردنش ماهم کاخهای کفار و پالایشگاه های آنان را نیم کشتی های مختلف و مسکونی رانه. در چقدر شهید خیلی خیلی پرورش ن لعنت بر خیانتکاران نامرد وامریکا وتروریست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۴:۲۳ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
اینجانب پس از سی سال خدمت در آموزش و پرورش
خودم را برای جنگ با اسرائیل آماده کرده ام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
افرین به شما

منم همینطور با چند سال خدمت کمتر از شما

ارزومه شهادت در راه اسلام و مملکتم

لعنت به اسرائیل و عربستان و امارات وهابی صف خبیث
Iran (Islamic Republic of)
صمد.ج.ب
۲۳:۳۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
یک روز ترامپ جلوی روباه حیله گر سعودی به خاطرمدال طلا سرخم می کند وروزی دیگر دررینگ کشتی کج ،یکی را با مشت میزند ودر روزی دیگر در مهد کودک به صورت مست بازی میکند،سئوال اینجاست به این نادان چه باید گفت.تمدن ۲۰۰ ساله از این بهتر نمی شود.پول دارند این شکل اند وای اگر آهی در بساط نداشتند آن وقت چی می شد.
Canada
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
نقاب ها کنار رفته و واقعیت کثیف و پلید همه اشکار شده .دیگه نمیتوانند به اسم حقوق بشر و ازادی دروعین به ملتی بخاطر دست یافتن به منابع طبیعی ان کشور زور بیاورند و زورگیری کنند .فقط جاهل .کم سواد .بیسواد ممکنه باورشان کنند
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۱:۳۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
عزیزان دقت کردید این مدعی خادمین الحرمین موقع نماز توان ایستادن رابیچاره نداردوملت درمحبوس سیاست چماق به دست سعودی هم این حقه منافقانه را راباوردارند. درحالیکه کمی تامل کنند رقص پیرخائن الحرمین را می بینند.مکرواومکرالله والله خیرالماکرین.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۵۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
یعنی وجدانا کسی نیست به اون نادان درجه 1 ترامپ بگه توییتی که زدی مصداق واقعی تناقض هستش؟
اگر 40 سال با شکست همراه بوده ،چرا تو باید مجبور بشی با زبان غیر مادری یه پیامی بفرستی برای بزرگ مردان و زنان ایران زمین ،تا شاید به چند نفر القا بشه که برای اینکه تو به آرزوت برسی ایران رو صحنه آشوب کنن ! خب اگر 40سال شکست بوده که خب ول کن همینجوری این شکستها ادامه داشته باشه تا بالاخره تو به آرزوت که تغییر نظام ایرانی اسلامی (زهی خیال باطل)میرسی دیگه .... وقتی همش شکست بوده و اینکه یه تاجر حساب گر(کلاه بردار) هستی نباید دیگه اقدامی انجام بدی یا دلاری خرج کنی برای تغییر نظام ایران ،این شکستها بالاخره کار خودشونو میکنن دیگه! قبول کن که نادانی..آقا اصلا قبول کلا شکست بوده ...اونوقت این بال بال زدنا و پول خرج کردنا برای تحمیل شکست به ایران اسلامی چیه؟
همیناست که ما مصمم تر از قبل میشیم تا زیر پا له کنیمتون
#احمق های درجه 1
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
لعنت بر آل سعود
Azerbaijan
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
نقشه بزرگشون براى ايران از الان معلومه؛ سعى ميكنن قوميتهاى مختلف مرزى رو به تجزيه طلبت تحريك كنن، همزمان با اون فشار اقتصادى رو بر كشور زياد ميكنن تا در دراز مدت در نقاط مختلف ايران آشوب ايجاد كنند(همون چيزى كه جان كرى ميگفت ما براى ايران يك برنامه ١٠، ١٥ ساله داريم) . عربستان در خوزستان و بلوچستان فعاله و از طرف شمال هم شركتهاى آمريكايى انگليسى با قدرت در حال آبادانى و ساخت باكو هستن تا مردم آذربايجان ما رو تحريك كنن كه ايران بدرد شما نميخورد، بايد كشور آذر بايجان داشته باشيد، در باكو هم كه از مدارسشون اين چرنديات رو در مغز مردمشون ميكنن( به بچه هارون ميگن ايران و روسيه با هم جنگ كردن و كشور ما(كدوم كشور فقط خودشون ميدونن) رو دو تكه كردند). توام با اين تحريكات اميدوارن فشار اقتصادى بر ايران در درازمدت سبب آشوب اجتماعى شود و در اون زمان از آب گل آلود ماهى بگيرند و در شرايط ان آرام اجتماعى زمينه براى تجزيه ايران رو فراهم كنند. با توجه به اين مطالب متوجه ميشيم كه چقدر تلاش اقتصادى براى ايجاد رفاه براى مردم مهمه تا از اين نقشه پليد جلوگيرى شود.
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۲۰:۲۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
مردم عزیز و نجیب و شریف ایران اسلامی در راهپیمائی ۲۲بهمن ثابت کرد که دلش با این نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود ..اکنون مسئولین محترم بایستی دست چپاولگران از بیت المال را قطع کنن تا رونق اقتصادی بر مردم بازگردد ..فشار اقتصادی بر مردم نارضایتی به دنبال خواهد داشت و این نکته کلیدی است که دشمنان روی آن حساب ویژه ای باز کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
بهتر بود ترامپ خان در توییت فارسی خودشون به 40 سال بیچارگی آمریکا هم اشاره ای می فرمودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
ما ملت ایران تمام زورگویان عالم وتمام شیاطین را به خاک مذلت مینشانیم ،چون چهل سال گذشته ،،،منتها اول باید دنباله روهای
غرب وانها که نقاب اسلامی وانقلابی بر چهره زده ولی در خفاع دارند ریشه این کشور واسلام وانقلاب را از پشت میزنند را باید خشکاند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
دشمن باید گوشمالی داد تا بشینه سر جاش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
لعنت خداوند عالمیان بر شیاطین جن و انس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
ایران یک کشور بزرگ و مقتدر است .
این رقصها نه نشانه پیروزی بلکه نشانه شکست است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
ایران یک کشور بزرگ و مقتدر است .
این رقصها نه نشانه پیروزی بلکه نشانه شکست است .کشورهایی که از تروریستها حمایت کردند و مادر تروریستها بودند و آنان را در دامان خود پروراندند هیچگاه فکر هم نمی‌کردند که با دلیری و رشادت فرزندان مقاومت ، اینگونه از منطقه برن.
هر که بخواهد تروریستها را به جان ایرانیان بندازد دست و پایشان را خرد خواهیم کرد و کشورهای حامی تروریستها هم جواب رفتارهای پلیدشان را خواهند گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
بابا فکری به حال خودرو کنید. چرا هر روز از زمانی که گفتند 5 درصد زیر قیمت حاشیه بازار داره گرون می شه. خودرو سازها خوشون شدن مافیا. مگه خودرو دولتی نیست پس چرا این کار رو می کنند. بسه مردم از به تنگ آمدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
نمیدونم تا کی باید دنبال این حرفها رو.بگیریم و به این جانی فکرکنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۴:۱۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
این مزدوران رذل مرزداران شجاع ما را به شهادت رسانده اند تا براحتی به ایران حمله کنند و همانند آنچیه داعشیان وهابی در سوریه و عراق کردند بر سر شهرهای مرزی ما بیاورند و دختران و زنان مارا به اسبری برده و چونان بردگان به امارانیها و سعودیهای بیدین بفروشند..اما سخت در اشتباهند این مزدوران آل ابلیس.ما انان را به زنجیر حقارت و بردگی خواهیم کشید..
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۴:۰۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
لانه های این مزدوران وهابی و بیدین و حقیر و خونخوار را باید با خاک یکسان کرد و از سرشان پشته ها ساخت..اینان جز زبان گلوله چیز نمیفهمند.باید بسیج عمومی داده شود همه مردم امادگی برای مقابله با این وحشیان داشته باشند و هر ایرانی یک اسلحه باشد که بموقع به مغز این بیفکران مزدور ال سعود و آل شیطان یعنی ترامپ و دلقکهایش شلیک کند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
عزیزان وطن روحتان شاد ایران به شما افتخار می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
ترامپ بره بمیره برای ما ارزشی نداره
Iran (Islamic Republic of)
بیات
۱۳:۴۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
آمریکا وهمدستان منافقان جنایتکار از۲۲بهمن خشمناک شدند مثل همیشه ذلیل وخوارهستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
موج انقلاب و موج حضور مردم در سال 97 اینها را گیج کرده است این را می گویند مستی مرگ گاهی رقص می اورد گاهی هم توهمات بالا می رود .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
خدا این ترامپ نادان رو نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
این ترامپ پولیه دمش راببینیدعربستان راهم چندروزه دگرگون میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
کاری به دیگران ندارم اما من تا پای جانم پای انقلاب هستم هرکه مرد میدانه پس بسم الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
همه اونهای که در برابر خون ریخته این شهداء سکوت کنند خائن هستند . . ما آسایش و امنیت مان از خون شهدا هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
دولت مردان آمریکا به شاه و پدرش که متحد امریکا بودند در اقتصاد و امرار معاش مردم هیچ تغییری ایجاد نکردند فقرا به سختی زندگی می کردند و آخرش هم انقلاب شد به شاه پشت کردند پس اینها الان دلجویی می کنند و می خواهند خود را فرشته نجات نشان بدهند و لی تمام مشکلات را که همانها ایجاد کردند و زندگی را برای مردم ایران را تنگ کردند چقدر ابلهانه است راستی دنبال چی میگردند ؟ ما دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را
Germany
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر ترامپ نادان
Iran (Islamic Republic of)
شادمان
۱۱:۴۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
ايران من تسليت به خاطر شهادت جمعي از پاسداران و مدافعان اين مرز و بوم ، ايران من ملت شريف و قدر دان اين سرزمين قدر تورا كه نداي حق طلبي در آن موج ميزند به خوبي ميداند و از تو در مقابل هر نوع خطري به سختي و تا پاي جان دفاع خواهد نمود و هياهوي شغال پيشگاني مانند نتانياهو ، ترامپ و پمپئو و منافقين كور دل وطن فروش راه به جايي نمي برد. اين ملت ميداند بهاي استقلال ارزان نيست ، همانان كه قرنها بر اين سر زمين حكومت كردند و به جان مال و ناموس اين مردم ترحم نكردند امروز در لباس گرگ پير حمايت از حقوق بشر در انتظارند تا در هر فرصتي و به هر قيمتي دوباره بر تو و بر ما مسلط شوند . ايران عزيز ، تا زنده ايم نخواهيم گذاشت اين شغالان بر تو مسلط شوند ،به لطف خداي تبارك و تعالي پايشان را قطع و دستشان را خواهيم بريد تا مبادا به تو و اين ملت شريف و ولايتمدار آسيبي برسد .
خانواده محترم شهداي اين حمله تروريستي بدانند فرزندان شهيد شده شما ، فرزندان همه ما هستند و اگر چه امروز در وداع با آنها توفيق حضور در جوارتان را نداريم ولي دلمان با شما همراه است
حق يارتان و ايران هميشه سرفراز باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
ننگ بر ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۳۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
ایران باید با تمام قدرت در برابر استکبار بایستد و بیشتر از همه چیز به پشتوانه مردمی نیاز دارد.نمیتوان از درون رانت و اختلاس و چپاول بیت المال رو شاهد بود و به مبارزه با استکبار رفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
من هم با شما موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
لعنت بر شیطان بزرگ
آخرین اخبار