نذر ۱۰ میلیون تومانی یک خیر از استان فارس برای خرید علوفه حیات وحش استان اصفهان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت:یک خیر علاقمند به محیط زیست از استان فارس برای خرید علوفه حیات وحش استان اصفهان ۱۰ میلیون تومان نذر طبیعت کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی جمشیدیان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان در این باره اظهار کرد: یک خیر علاقمند به محیط زیست از استان فارس برای خرید علوفه حیات وحش استان اصفهان ۱۰ میلیون تومان نذر طبیعت کرده است.

وی با بیان اینکه این اقدام با همیاری حسن مقیمی مستند ساز طبیعت و فعال زیست محیطی انجام شد، افزود: بسیاری از خیران زیست محیطی از جمله این دوستدار محیط زیست ساکن در استان فارس تمایلی به اعلام نام خود در این زمینه ندارند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان ضمن قدرانی ازکمک های سالهای اخیر خیرین محیط زیست ، تحت عنوان "نذر طبیعت"  برای حیات وحش مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان، گفت:  با توجه به شرایط خشکسالی حاکم بر مناطق حفاظت شده در سال های اخیر، خیران و دوستداران طبیعت از سراسر کشور برای تعلیف وحوش مناطق تحت مدیریت محیط زیست اصفهان نذرمحیط زیستی کرده اند.

جمشیدیان با بیان اینکه مشارکت خیرین و گروه های مردمی در راستای حفاظت پایدار از محیط زیست امری بسیار ارزشمند است، خاطرنشان کرد: نذر طبیعت اقدامی است که در سالهای اخیر و به منظور حمایت و حفاظت از طبیعت از طرف خیران و دوستداران محیط زیست انجام می شود.

 

انتهای پیام/م

 

نذر خرید یک خیر علاقمند به محیط زیست از استان فارس از حیات وحش استان اصفهان

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.