امام جمعه بافق:

حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقویت نظام و وحدت ملی بود

امام جمعه بافق گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقویت نظام و وحدت ملی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی، امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق به تحلیل بیانیه مهم و راهبری رهبر معظم انقلاب پرداخت و اظهار کرد: انقلاب اسلامی را نمی‌توان هرگز با انقلاب‌های سایر نقاط دنیا مقایسه کرد چرا که این انقلاب بر عزم و اراده جوانان شکل گرفته و تاکنون الگویی برای همه بلاد اسلامی است.

امام جمعه بافق با اشاره نقش جوانان در حرکت انقلاب افزود: جوانان انقلابی برای تحقق تمدن نوین اسلامی تا ظهور حضرت ولیعصر (عج) تلاش کنند و آرمان‌های انقلاب را حفظ نمایند.

سلمیانی بیان داشت: چهل سال است که انقلاب اسلامی شاهد مجاهدت‌های بزرگی است که مانند دفاع مقدس افتخاری برای پیشرفت‌های نظام است.

وی به مجاهدت‌های نیرو‌های نظامی و انتظامی و بیسج در طول این انقلاب اشاره کرد و گفت: افتخارات درخشان و پیشرفت‌های شگفت آوری در ایران اسلامی ثبت شده است.

امام جمعه بافق تصریح کرد: ثبات داخلی و توان دفاعی کشور امروز به برکت حضور جوانانی است که منشا خیر و برکت هستند و همین ایمان و اراده آنان در نیرو‌های مسلح دشمن را در مزر‌ها به عقب رانده است.

سلمیانی با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه مدافعان وطن و پاسداران میهن اسلامی در استان سیستان و بلوچستان این اقدام دشمن را ناتوانی آنان در دفاع رودر روعنوان کرد و آن را اقدامی نابرابر دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشهره به موضو ع مهم اقتصاد کشور گفت: دشمنان می‌خواهند با ایجاد بی ثباتی در اقتصاد کشور به نظام ضربه بزنند که ضرورت دارد مسئولان با مفاسد اقتصادی برخورد کنندو عدالت اجتماعی را که رسوخ پیدا کرده است را تحقق بخشند.

سلمیانی افزود: استقلال، آزادی، عزت ملی، روحیه جهادی در جامعه از بالاترین دستاورد‌های انقلاب است.

امام جمعه بافق با اشاره به سبک زندگی اسلامی و ضرورت توجه همگان به آن بیان داشت: تعالیم دینی برای یک زندگی اسلامی از تولد تا مرگ و حتی بعد مرگ هم برنامه ریزی دارد و همگان باید در جامعه مراقب دشمن در این زمینه باشند که توطئه‌های آنان به ویژه برای نسل جوان برنامه ریزی شده است.

وی همچنین با تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به تشریح پیامد‌های این حضور دشمن شکن پرداخت و گفت: پیامد اول این حضور تقویت نظام و وحدت وهمدلی بود، چرا که مردم با همه سختی‌ها و مشکلات اقتصادی در راهپیمایی شرکت کردند و درس عبرتی برای دشمنان بود.

امام جمعه بافق افزود: مسئولان باید قدر این حضور حماسی مردم را بدانند و مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه را حل کنند.

محکومیت شهادت کودم ۶ ساله شیعه در کنار قبر نبی اکرم (ص) توسط وهابیان و سعودی‌ها، گرامی داشت وفات ام البنین مادر بزرگوار حضرت عباس (ع) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا، گرامیداشت ۲۹ بهمن سالروز شهدای قم در تبریز و شکرگزاری برای نزول رحمت الهی و... از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار