انقلابی گری، همراهی با، ولی فقیه است/ ارزش‌های انقلابی هیچ گاه کهنه نمی‌شود

امام جمعه شیراز گفت: انقلابی گری، همراهی با، ولی فقیه است که ملت ما آن را به دنیا نشان دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: با اراده ملت اوج انقلابی گری در این روز نمایان شد و باران، تهدید و دسیسه‌های دشمنان نتوانست مانع حرکت مردم در مسیر انقلاب شود.

وی افزود: در ۲۲ بهمن امسال مطالبات ملت در شعار‌ها نمایان شد که همان آرمان‌های انقلابی بود و چیزی از آن کم نشده است.
امام جمعه شیراز اضافه کرد: حضور حماسی مردم در جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی نشان دهنده ایستادگی ملت ما در مسیر انقلاب است.

نماینده، ولی ففقیه در فارس گفت: ملت ما از اوج بصیرت برخوردارند و مردم مصلحت امروز کشور و جامعه را به خوبی می‌شناسند و با همین بصیرت در اوج انقلابی گری احساساتی نشدند.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس گفت: برخی خود را صاحب انقلاب می‌دانند در حالی که انقلابی بودن شاخص دارد و رهبری مسیر انقلابی گری را مشخص کرده اند.

آیت الله دژکام با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: ارزش‌های انقلابی هیچ گاه کهنه نمی‌شود و عدالت یکی از این ارزش‌ها است که شرط آن پرهیز از لقمه حرام است.

امام جمعه شیراز به حادثه تروریستی اخیر و شهادت جمعی از پاسداران در مرز‌های شرقی اشاره کرد و افزود: باید از زحمات ۴۰ ساله پاسداران انقلاب اسلامی تشکر کرد که آن‌ها شهید دادند تا انقلاب اسلامی ایستاده باشد.

نماینده، ولی فقیه در فارس ادامه داد: شهادت پیروزی خون بر شمشیر است و تا زمانی که این تفکر در جامعه است، تلاش دشمنان اثری ندارد.

انتهای پیام/چ

صحبت های امام جمعه شیراز در خطبه‌های جمعه ۲۶ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.