نریمان جهان: باخت‌های پیاپی دست از سر ما بر نمی‌دارد

بازیکن تیم فوتبال پیکان تهران گفت: در نیمه دوم مقابل سپاهانی که مدعی قهرمانی است بسیار خوب کار کردم و توانستیم چند موقعیت گل ایجاد کنیم، اما این باخت‌های پیاپی دست از سر ما بر نمی‌دارد.

نریمان جهان: باخت‌های پیاپی دست از سر ما بر نمی‌داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سامان نریمان جهان بازیکن تیم فوتبال پیکان تهران بعد از شکست مقابل تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد این دیدار گفت: متاسفانه نمی‌دانم مشکل تیم چیست و بازهم به مانند گذشته در دقایق ابتدایی گل دریافت کردیم. در نیمه دوم مقابل سپاهانی که مدعی قهرمانی است بسیار خوب کار کردم و توانستیم چند موقعیت گل ایجاد کنیم، اما این باخت‌های پیاپی دست از سر ما بر نمی‌دارد. شرمنده کادر فنی و مدیریت هستیم و امیدواریم در بازی بعد دیگر به این شرایط پایان دهیم.

او در مورد این ۹ بازی که تیم پیکان موفق به پیروزی نشده است گفت: اگر این ۹ بازی که ما نتوانستیم پیروز شویم را آنالیز کنید متوجه می‌شوید که در بیشتر بازی‌ها خوب فوتبال بازی کردیم، اما موفق به کسب نتیجه نشدیم. بازیکنان بسیار خوبی داریم و مربی برای انتخاب بازیکنان ترکیب اصلی با مشکل مواجه می‌شود. نمی‌دانم که چرا نمی‌توانیم پیروز شویم.


بیشتر بخوانید: 

شفر: دژاگه باید اخراج می‌شد/ از عملکرد تیمم راضی هستم، ولی شانس نداشتیم/ بعد از بازی داور از ما عذر‌خواهی کرد

کرانچار: باید تمامی بازیکنان در اختیارمان باشند/ درصدد برگزاری ۲ بازی دوستانه هستیم

پیروزی خانگی تبریزی‌ها برابر استقلال/ سپاهان به صدر بازگشت/ شاگردان کریمی از شکست گریختند + فیلم و حاشیه‌ها


انتهای پیام/

صحبت های نریمان جهان بعد از شکست مقابل سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار