پایان رقابت های قهرمانی دستجات آزاد اسکیت فری استایل استان کرمان

نخستین دوره ی رقابت های قهرمانی دستجات آزاد اسکیت فری استایل استان کرمان در دو بخش بانوان و آقایان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

امیررضا آشورماهانی، رییس هیئت اسکیت استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: نخستین دوره ی مسابقات قهرمانی دستجات آزاد اسکیت فری استایل استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در دو بخش بانوان و آقایان در پیست اسکیت پارک جنگلی کرمان برگزار شد.

وی با اعلام اینکه این رقابت ها در بخش بانوان در شاخه های کلاسیک و شاخه اسپید اسلالوم پیگیری شد، افزود: در بخش آقایان نیز مسابقات در دو شاخه ی اسپید اسلالوم زیر ۱۶ و بالای ۱۶ سال برگزار شد.

آشورماهانی تصریح کرد: در پایان، در شاخه کلاسیک بانوان نیلوفرسام زاده، آنیتا احمدی و نیایش مددی زاده  به ترتیب عناوین اول تا سوم مسابقات را از آن خود کردند.

وی یادآور شد: در شاخه اسپید اسلالوم بانوان نیز نیایش مددی، نیلوفر سام زاده و ستایش عبداللهی به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

رییس هیئت اسکیت استان کرمان به نتایج این رقابت ها در بخش آقایان نیز اشاره کرد و گفت: در شاخه اسپید اسلالوم بالای ۱۶ سال محسن عرب زاده، سبحان رجبی و سید امجد امیری بر سکوهای اول تا سوم ایستادند و در شاخه اسپید اسلالوم زیر ۱۶ سال هم متین مبصرفرد، امیر محمد شمس الدین سعید و سینا جعفری در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/ب

معرفی نفرات برتر مسابقات قهرمانی دستجات آزاد اسکیت فری استایل استان کرمان

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار