مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از تحت پوشش قرار گرفتن ۲ هزار دانش آموز دختر متوسطه اول این ناحیه در قالب طرح شهید بهنام محمدی خبر داد.

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به برگزاری " طرح شهید بهنام محمدی " در مدارس این ناحیه گفت: همکاری و هم افزایی ناحیه مقاومت بسیج و آموزش و پرورش می‌تواند گام‌های موثر و مهمی در جهت تبیین فرهنگ ایثار و ارزش‌های فرهنگی و اسلامی بردارد.

۲ هزار دانش آموز زیر چتر طرح شهید بهنام محمدی قرار گرفتند

وی با اینکه برنامه‌های مختلفی از قبیل: حلقه‌های معرفتی صالحین و کارگاه‌های آسیب اجتماعی و ترویج کتابخوانی، اردو‌های زیارتی و معنوی، ترویج نماز و احیاء نمازخانه‌ها و ... توسط حوزه بسیج خواهران آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز برگزار شده است، بیان داشت: طرح شهید بهنام نقطه و حلقه‌ پیوند میان مسجد، مدرسه و خانه است که اجرای این طرح باعث تقویت بنیه‌ علمی، آموزشی، تربیتی، فرهنگی، هنری و سیاسی دانش آموزان خواهد شد.

موسوی اصل اجرای این طرح را موجب تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح عامل بسترسازی به منظور پرورش نوجوانان مومن، انقلابی و پای کار است.

۲ هزار دانش آموز زیر چتر طرح شهید بهنام محمدی قرار گرفتند

انتهای پیام/گ

اجرای طرح شهید بهنام محمدی در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.