رتبه اسکی‌بازان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان یخ زد

«پوریا ساوه شمشکی» ملی پوشان اعزامی اسکی ایران به رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان در رشته مارپیچ بزرگ عنوان پنجاه و ششم را کسب کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از فدراسیون اسکی، ساوه شمشکی که در دور مقدماتی مسابقات توانسته بود امتیاز بهتری نسبت به سایر ورزشکاران ایران کسب کند در مرحله دوم رقابت‌های اسکی آلپاین با مدت زمان یک دقیقه و ۲۶ ثانیه و ۸۶ صدم ثانیه در جایگاه هفتادم قرار گرفت و از رسیدن به مرحله بعد مسابقات بازماند؛ در این مسابقه ۹۸ اسکی باز در خط شروع حضور داشتند.

در پایان این دور «الکس پینتورو» از فرانسه با مدت زمان یک دقیقه و ۹ ثانیه و ۹۷ صدم ثانیه اول شد، مارسل هرشر اتریشی با ۱۰ صدم ثانیه اختلاف نسبت به نفر نخست، دوم شد و هنریک کریستوفرسن نروژی با ۱۸ صدم ثانیه اختلاف با نفر نخست عنوان سوم را کسب کرد.

ساوه شمشکی در پایان رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان در رشته مارپیچ بزرگ در مجموع نتوانست جایگاهی بهتر از پنجاه و ششم کسب کند.

در این رقابت‌ها ۱۶۹ اسکی باز در دو مسابقه انتخابی و نهایی حضور داشتند که ۱۲۱ نفر آن‌ها در رنکینگ قرار گرفتند.

مرجان کلهر، عاطفه احمدی، فروغ عباسی، صدف ساوه شمشکی و میترا کلهر، بهنام کیاشمشکی، مرتضی جعفری و محمد ساوه شمشکی دیگر اسکی بازان ایرانی بودند که نتوانستند در رقابت‌های سوئد نتایج درخشانی کسب کنند.

مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جهان از که از ۱۵ بهمن ماه آغاز شده است فردا (یکشنبه) به پایان می‌رسد.


بیشتر بخوانیدرقابت‌های پارا اسکی کاپ آسیا/ صادق کلهر به نشان نقره دست یافت


انتهای پیام /

 

ناکامی اسکی بازان ایرانی در رقابت های جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فا
۱۰:۵۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
چرا رشته ورزشهای زمستانی تو کشور اینقدر بده کاش لا اقل رتبه30 می آورد
آخرین اخبار