همه دستگاه‌ها برای توسعه و اشتغال جوانان تلاش کنند

استاندار یزد گفت: حوزه اشتغال استان با همکاری همه دستگاه‌ها توسعه می یابد.

همه دستگاه‌ها برای توسعه و اشتغال جوانان تلاش کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد علی طالبی استانداریزد در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان بر همکاری همه دستگاه ها برای رونق و توسعه اشتغال در استان تاکید کرد و گفت: رفع موانع تولید و سرمایه گذاری، امروز به طور جدی در دستور کار دولت قرار دارد.

وی افزود: مجموعه ظرفیت‌های  و قابلیت‌های توسعه‌ای موجود در استان یزد  زمینه رونق این استان را به طور کامل فراهم کرده و مسئولان نیز باید تلاش خود را در عینیت بخشیدن به این موضوع بکار گیرند.

طالبی ادامه داد: دستگاه‌های دولتی باید راهبردی‌تر از قبل  مسائل و مشکلات استان را مورد  بررسی قرار دهند و به مباحث اصلی توسعه استان بپردازند.

وی با توجه به برنامه ریزی و تعیین راهبرد‌های اصلی برای سال ۹۸ گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی به خصوص در مقطع پایانی سال و همچنین روز‌های ابتدای سال ۹۸، همکاری ویژه‌ای با استانداری داشته باشند.

استاندار با اشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهر، ادامه داد: برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهر قبل آغاز سال نو اقدام کنیم.

وی  با توجه به اینکه حفظ و حراست از بیت المال وظیفه‌ی تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی است، افزود: تمامی مدیران باید در حفظ و حراست از بیت المال و اموال عمومی توجهی ویژه داشته باشند و همچنین اموال عمومی نباید مورد تخریب و سرقت قرار گیرد.

انتهای پیام/ی

مسئولان برای  توسعه و اشتغال جوانان تلاش کنند

 

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار