شما در خانه‌ هایتان نشسته‌ اید از مرز چه خبر دارید؟ +فیلم

بخشی از بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره جانفشانی مرزبانان و حافظان امنیت در مرزهای ایرانی اسلامی را مشاهده می‌کنید.

شما در خانه‌هایتان نشسته‌اید از مرز چه خبر دارید؟ +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرزبانان غیور و دلاور، یکی از عوامل اصلی حفظ امنیت و آرامش مردم و کشور محسوب هستند، سربازان فداکار و از خودگذشته‌ای که در کنار فرماندهان نظامی و انتظامی خود در مرزهای مختلف کشور به پاسداری و حفاظت از حریم کشور و امنیت آن مشغول هستند و گاهی در سخت‌ترین شرایط و با کمترین امکانات وظیفه مرزبانی خود را به جا می‌آورند.

سربازانی که تنها به عشق و علاقه‌ای که به وطن خود دارند، حاضرند در پست‌های مرزبانی سخت حاضر شده و به حفاظت از مرزها بپردازند.

حادثه تروریستی اخیر در اهواز که منجر به شهادت جمعی از مرزبانان و دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد، غم و اندوه بزرگی را بر قلب مردم ایران نشاند. این حادثه تلخ تلنگری است تا همواره به ارزش کار مرزبانان کشورمان بیش از پیش پی برده و قدردان آنها باشیم.

رهبر معظم انقلاب در بیاناتی شنیدنی فرموده‌اند: «شهدای مرزی ما مظلومند؛ چه در مرزهای جنوب شرقی یعنی منطقه بلوچستان و کرمان و مانند اینها، چه منطقه شمال غربی یعنی منطقه کردستان و کرمانشاه و بقیه جاها، چه بقیه مناطق دیگری که در مرزها مشکلاتی وجود دارد، در همه اینها این مرزدارهای ما هستند که دارند با همه وجود، آنجا دفاع می‌کنند. شما در خانه‌های‌تان نشسته‌اید، از مرز چه خبر دارید؟ شما پسرتان را، دخترتان را می‌فرستید مدرسه، می‌آید، نگران نیستید؛ خودتان می‌روید محل کار و می‌آیید، نگران نیستید، می‌روید در پارک می‌نشینید، نگران نیستید،نگران ناامنی نیستید، دارید با امنیت زندگی می‌کنید، چه خبر دارید که آنکه در مرز ایستاده و جلوی دشمن را گرفته که وارد کشور نشود، او دارد چه می‌کشد؟»

به بهانه حادثه تاسف‌بار تروریستی زاهدان،  بخشی از بیانات حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در قالب ویدئو منتشر شده که در ادمه آن را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
قربانت آقا مرزبانان را دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
یزدان
۱۵:۲۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
درود بر مرزداران سربازان هنگ مرزی درود برشرفتان خدا قوت شما بده دلاوران مرزی کشور درودخدا برشما عزیزان ارامش وامنیت ما مدیون شما عزیزان هستیم خداوند نگهدراتان باشه شیر مردان خدا
آخرین اخبار