«بنی گانتس» در اظهاراتی مضحک در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: کشور‌های عربی اکنون اطمینان پیدا کرده‌اند که اسرائیل بخشی از راه حل در منطقه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، بنی گانتس، رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ  مدعی شد این رژیم بخشی از راه حل  مشکلات در منطقه است!

او در اظهارات مضحک خود گفت: «کشور‌های عربی که در گذشته تصور می‌کردند اسرائیل بخشی از مشکل در منطقه است، اکنون اطمینان پیدا کرده‌اند که اسرائیل بخشی از راه حل در منطقه است.»

رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه سخنرانی خود بسیاری از دیدگاه‌های رژیم صهیونیستی در مورد ایران را تکرار کرد و گفت: «من دوشادوش نخست وزیر نتانیاهو در نبرد علیه تجاوز ایران ایستاده‌ام.»

اظهارات گانتس اندکی پس از آن بیان شد که محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، رژیم صهیونیستی را به نقض قوانین بین‌المللی از طریق بمباران‌ها در سوریه متهم کرد. گانتس در حالی که به طور مستقیم به اتهامات ظریف اشاره نکرد، در ادامه یاوه‌گویی‌های خود گفت شرکت‌کنندگان در این کنفرانس با «دروغ‌های» او یا سخنوری او «فریب نخورند».

انتهای پیام/

سخنرانی بنی گانتس در کنفرانس امنیتی مونیخ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
اره راست میگه راه حل نهایی پوشاندن اسمان اسرائیل با موشک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
البته و صد البته که اسرائیل و برخی حکام خود فروخته منطقه نه تنها بخشی از مشکل بلکه مشکل عمده و اساسی منطقه هستند و به امید خدا و با بیداری امت مسلمان و بهار مجدد عربی ریشه های این مشکل برای همیشه از این منطقه برچیده خواهد شد . ننگ بر جاهلیت آل سعود که از پشت خنجر زهر آلود بر پیکر امت اسلام وارد میکنند .
آخرین اخبار