از تمام ظرفیت های حوزه دین برای اعتلای اسلام ناب محمدی استفاده خواهیم کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان: در شرایط کنونی که دشمن تمام قد در برابر اسلام ناب محمدی ایستاده است از تمام ظرفیت‌های حوزه دین برای اعتلای آن استفاده خواهیم کرد.

از تمام ظرفیت های حوزه دین برای اعتلای اسلام ناب محمدی استفاده خواهیم کردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام مسعود صفی یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان صبح امروز در نشست ویژه فعالان فرهنگی استان گفت: جامع و تشکل‌های دینی بزرگترین دارایی و ظرفیت ما در حوزه دین به شمار می‌آیند  و نباید از ظرفیت‌های مردمی در اعتلای اسلام ناب محمدی غافل شد.

وی ادامه داد: نقش اصلی در مبارزه فرهنگی را جوامع، تشکل‌ها و نهاد‌های فرهنگی ایفا می کنند در این میان اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان نقش راهبری، سیاستگذاری و تسهیل کننده را ایفا میکند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه از تمام فعالیت‌هایی که مبین اسلام ناب محمدی باشند حمایت خواهیم کرد افزود: آنچه امروزه بیشتر مورد توجه مقام معظم رهبری و فعالان حوزه دینی است احیای اسلام ناب محمدی در برابر اسلام آمریکایی و انگلیسی است. مردم باید اسلام حسینی را از اسلام یزیدی تشخیص دهند و برای دفاع از اسلام حسینی قیام کنند.

حجت الاسلام صفی یاری نقش هیئت‌های مذهبی در تبیین اسلام ناب محمدی را برجسته خواند و عنوان کرد: هیئت‌های مذهبی خصوصا در استان زنجان نشان داده اند که در بدترین شرایط پشت اسلام و انقلاب و آرمان‌ها ایستاده اند. بی شک قائله سیاسی و برنامه ریزی شده فتنه ۸۸ را جز به برکت هیئت‌های مذهبی نمی شد تمام کرد.

وی با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی در بدنه دینی و انقلابی جامعه گفت: هیئت‌های مذهبی، کانون ها، مساجد و محافل قرآنی را باید محل صدور آموزه‌ها و تعابیر اسلام ناب محمدی کنیم و این تنها با افزایش آگاهی و ایمان به میسر نخواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: سیاست زدگی حزبی و گروهی، بی تفاوتی نسبت به اتفاقات جامعه اسلامی، استفاده از نابلدان و نفوذی‌های دشمن در بدنه اصلی امور فرهنگی و دینی و غفلت از بیانات و ارائه طریق مقام معظم رهبری (مدظله عالی) از مهمترین علل سقوط نهاد‌ها و تشکل‌های دینی خواهد بود. تشکل و نهادی که در دام این آسیب‌ها گرفتار شده باشد بی شک قادر به ترویج اسلام ناب محمدی نخواهد بود.
 
انتهای پیام/ن
 

 تشکل‌های دینی بزرگترین دارایی و ظرفیت در حوزه دین به شمار می‌آیند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.