از خادمان موکب فرهنگی رسانه ای فجر در سمنان تجلیل شد

در مراسمی با حضور رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی در عراق از تلاش های فعالان رسانه ای استان سمنان در همایش اربعین حسینی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر برای اولین بار در کشور با مشارکت جمعی از فعالان رسانه‌ای سمنان تشکیل و در ایام اربعین با استقرار در عراق، اخبار این همایش بزرگ جهانی را اطلاع رسانی کرد.

علی مهرزاد مدیر موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر در این مراسم با اشاره به مشارکت بیش از ۵۰ نفر از خبرنگاران، عوامل فنی و اجرایی در این موکب گفت: تهیه، تولید و پخش بیش از دو هزار دقیقه برنامه زنده در ایام اربعین از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی از جمله فعالیت‌های گسترده اعضای این موکب در عراق بود.

رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی در عراق نیز اقدام جمعی از جوانان سمنانی در تشکیل موکب رسانه‌ای را اقدامی منحصر به فرددانست و گفت: در عراق بیش از هر موکب دیگری به موکب‌های رسانه‌ای در ایام اربعین حسینی نیاز است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحمید حسینی افزود: موکب‌های تغذیه، اسکان، فرهنگی و حمل و نقل در عراق زیاد است ایجاد و فعالیت موکب رسانه‌ای فجر حرکتی انقلابی و ابتکاری بود که توانست در اربعین امسال خدمات گسترده‌ای در عراق ارائه دهد.

حجت الاسلام حسن رستمیان مدیر حوزه‌های عملیه برادران استان سمنان نیز در این مراسم با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی ویژگی‌هایی دارد که جهانی و جمعی بودن از مهمترین این ویژگی‌ها است.

انتهای پیام / گ

تجلیل از خادمان موکب فرهنگی رسانه ای فجر در سمنان

برچسب ها: مطبوعات ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.