گشایش نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی در کرمان

نمایشگاه عکس‌ها و اسناد تاریخی همکاری ایران و سازمان ملل متحد در موزه هنر‌های معاصر کرمان با حضور رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   محمدصادق بصیری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در آئین افتتاح نمایشگاه اسناد تاریخی گفت: وجود آثار تاریخی مربوط به قبل و بعد از اسلام در استان کرمان نشان از غنای فرهنگی و تاریخی آن در دوران‌های مختلف است.

 محمدصادق بصیری با تاکید بر این مطلب که مردم کرمان همواره دنبال صلح و دوستی بوده اند، اظهارداشت: به دلیل صلح جوئی مردم استان کرمان، تمامی سلسله‌های پادشاهی قبل و بعد از اسلام در این استان اثر تاریخ و دوستی خوبی از خود برجای گذاشته اند.

وی با اشاره به این مطلب که رسالت یونسکو، صلح و دوستی است، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه عکس‌ها و اسناد تاریخی همکاری ایران و سازمان ملل متحد در کرمان می‌تواند پیام صلح و دوستی در این استان را به تمام دنیا اطلاع دهد.

بهنام احمدی ،رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمان نیز در این آئین گفت: در نمایشگاه عکس‌ها و اسناد تاریخی همکاری ایران و سازمان ملل متحد، ۶۶ تصویر و سند تاریخی از ۷۳ سال گذشته تاکنون به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/ی

افتتاح نمایشگاه عکس کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار