اصفهان جام قهرمانی جشنواره بسکتبال سه نفره رفسنجان را به خانه برد + تصاویر

تیم بسکتبال نقش جهان اصفهان در ایونت بزرگترین خانه خشتی جهان که برای نخستین بار در ایران برگزار می شد، بر سکوی نخست ایستاد و قهرمان شد.

ماشاالله ایرانمنش رییس هیئت بسکتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: جشنواره بسکتبال سه نفره با نام ایونت بزرگترین خانه خشتی جهان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بزرگداشت کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان برای نخستین بار در ایران با حضور ۱۸ تیم از سراسر کشور به میزبانی روستای قاسم آباد حاجی از بخش مرکزی شهرستان رفسنجان برگزار شد.

اصفهان جام قهرمانی جشنواره بسکتبال سه نفره رفسنجان را به خانه برد

وی افزود: تیم هایی از زاهدان، بابل، البرز، خرم آباد، بیرجند، یزد، رفسنجان، کرمان، شیراز، اراک، اصفهان و بوشهر به مدت دو روز در محل خانه حاج آقاعلی رفسنجان با هم به رقابت پرداختند.

اصفهان جام قهرمانی جشنواره بسکتبال سه نفره رفسنجان را به خانه برد

ایرانمنش تصریح کرد: در پایان، تیم بسکتبال استان اصفهان عنوان نخست را از آن خود کرد و تیم های لاری شیراز و مهرام البرز نیز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

اصفهان جام قهرمانی جشنواره بسکتبال سه نفره رفسنجان را به خانه برد وی یادآور شد: مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور مازیار ناظمی مدیرروابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و سایر مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

اصفهان جام قهرمانی جشنواره بسکتبال سه نفره رفسنجان را به خانه برد

ایرانمنش افزود: این جشنواره به همت هیئت بسکتبال شهرستان رفسنجان با همکاری بخشداری، اداره ورزش و جوانان، شواری اسلامی قاسم آباد و باشگاه فجر رفسنجان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

پایان ایونت بزرگترین خانه خشتی جهان در رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار