مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور عنوان کرد؛

آیت الله اعرافی از فعالیت‌های فرهنگی شهرداری قم تقدیر کرد

آیت الله اعرافی گفت:فعالیت‌های فرهنگی شهرداری قم قابل‌تقدیر است وباید از رویکردخوب وانقلابی شهرداری قم درحوزه فرهنگی تشکرکنم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی شهرداری قم قابل‌تقدیر است و به‌طور خاص از رویکرد خوب و انقلابی شهرداری قم در حوزه فرهنگی باید تشکر کنم گفت: شهرداری همت خوبی در حوزه فرهنگی کرده که با جشنواره چله سرو برنامه‌های متنوعی را به‌صورت مستقل و مشارکتی در بخش‌های مختلف برگزار کرده است.

امام‌ جمعه قم با تأکید بر اینکه قم از این نظر ابعاد علمی و انقلابی و شخصیت‌ها و اندیشه‌ای نظیری ندارد، اضافه کرد: جایگاه ویژه قم، مسئولیت حوزه و مدیران شهر قم را بیشتر می‌کند و اقتضائات این جایگاه بسیار مهم است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تقدیر از تلاش سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم در معرفی چهره‌های شاخص روحانیت و مساجد شاخص عنوان کرد: حضور مدیریت جدید در این سازمان مغتنم است برای اینکه قدم‌های بزرگ‌تری برداریم.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نقش مهم شهرداری‌ها در حرکت‌های هنری و فرهنگی،یادآورشد: باید به ایجاد نشاط اجتماعی در ابعاد مختلف در چارچوب محدوده‌های شرعی و اخلاقی توجه داشت.

انتهای پیام/ح

فعالیت‌های فرهنگی شهرداری قم قابل‌تقدیر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.