اعزام بزرگ‌ترین کاروان ازدواج دانشجویی کشور از فارس به مشهد

بزرگ‌ترین کاروان ازدواج دانشجویی کشور از فارس به مشهد مقدس اعزام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام سجاد نیکخو مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی فارس با بیان اینکه کاروان ازدواج دانشجویی دانشگاه آزاد فارس بزرگ‌ترین کاروان ازدواج دانشجویی کشور است، اظهار کرد: این کاروان با نام «همسفر تا بهشت» روز چهارشنبه این هفته در بیست و دومین دوره جشن ازدواج دانشجویی از شیراز راهی مشهد مقدس می‌شوند.

وی ادامه داد: بدرقه این کاروان از خروجی راه آهن شیراز توسط خادمین حرم شاهچراغ (ع) و شورای فرهنگی دانشگاه آزاد انجام می‌شود و در مشهد توسط خادمان آستان قدس رضوی در ایستگاه راه آهن مشهد مراسم استقبال صورت می‌گیرد.

نیکخو با بیان اینکه زوجین دانشگاهی در این سفر پنج روزه در مشهد اقامت خواهند داشت تصریح کرد: دو کارگاه در مسیر رفت و دو کارگاه در مسیر برگشت از مشهد مقدس در قطار از برنامه‌های درنظر گرفته شده در مسیر رفت و برگشت است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی فارس، برگزاری جشن ازدواج دانشجویی در حرم مطهر رضوی و اهدای هدیه از طرف تولیت آستان قدس رضوی به عنوان یادبود، شرکت در ضیافت شام حرم میهمان آقا علی ابن موسی الرضا (ع)، و دو کارگاه آموزشی در مشهد مقدس از دیگر برنامه‌های مدنظر برای این کاروان برشمرد.

منبع: خبرگزاری رضوی

انتهای پیام/چ

اعزام بزرگ‌ترین کاروان ازدواج دانشجویی کشور به مشهد

برچسب ها: ازدواج ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.