در راستای حفظ حقوق عامه:

ورود دستگاه قضائی به مشکلات محور‌های مواصلاتی بافت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت از نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی شهرستان بافت با توجه به آمار بالای تصادفات جاده‌ای بازدید و به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، خدابخش روح الامینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت گفت: تصادفات علاوه بر خسارت‌های سنگین عاطفی و روانی برخانواده و جامعه، خسارت‌های مالی فراوانی نیز به بار می‌آورد.

این مقام قضایی افزود: این بازدید با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی ربط شهرستان صورت گرفت و مقرر گردید اصلاحات لازم از طریق احداث پارکینگ، تعریض جاده، ایجاد شانه خاکی، ایجاد دوربرگردان، نصب دوربین‌های نظارتی و کنترل سرعت و همچنین نصب گارد ریل و علائم هشدار دهنده در نقاطی از جاده که دارای پرتگا‌های خطرناک و باشیب تند می‌باشند در مسیر‌های برون شهری و روستا‌هایی که مقصد گردشگران است، اعمال گردد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت با اشاره به اینکه شهرستان بافت در حوزه تردد‌های برون شهری محروم است، گفت: صیانت از زیرساخت‌های جاده‌ای بویژه دوبانده کردن راه‌های اصلی، تعریض جاده‌ها و دوربین‌های ثبت تخلفات از ضرورت‌های مدیریت مطلوب سفر‌های برون شهری در این شهرستان است.
انتهای پیام/ی

ورود مدعی العموم به رفع مشکلات جاده ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار