دعوای دربی باز‌ها در سوئیس حکمیت می‌شود

نمایندگان سازمان لیگ برتر فوتبال، استقلال و پرسپولیس به زودی پشت میز محاکمه در سوئیس خواهند نشست تا پرونده سوپر جام به سرانجام برسد.

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازنده شدن تیم فوتبال استقلال در رقابت سوپر جام و رسیدن جام قهرمانی به پرسپولیسی ها باعث شد تا استقلالی ها به دادگاه عالی ورزش شکایت کنند و در نهایت پرونده سوپر جام در CAS رسیدگی شود.

 جلسه رسیدگی به پرونده سوپرجام قرار است ۲۴ اسفند ماه در سوئیس با حضور نمایندگان باشگاه‌های استقلال ،پرسپولیس و سازمان لیگ برگزار شود.

همچنین ایرج عرب سرپرست باشگاه به همراه مهدی ذاکر مسئول حقوقی و امیرعلی حسینی مسئول بین‌الملل پرسپولیس برای حضور در این جلسه به سوئیس خواهند رفت و نمایندگان استقلال نیز راهی سوئیس خواهند شد.

استقلالی ها معتقدند که سازمان لیگ اصلا بازی را برگزار نکرده است و فقط در صورتی می تواند این بازی را بدون حضور استقلال ۳ بر صفر اعلام کند که تیم حریف در زمین حاضر شده باشد و مسئولان سازمان لیگ هم مدعی هستند که تاریخ بازی از قبل تعیین شده و استقلال انصراف خود را اعلام کرده است و درخواست تعویق بازی فقط در صورتی ممکن بوده  است که توافق با تیم حریف انجام  و سازمان لیگ هم این موضوع را بپذیرد.

با این تفاسیر باید دید دادگاه عالی ورزش در مورد این دیدار چه تصمیمی می گیرد و آیا رای به بازی مجدد می دهد یا خیر؟


بیشتر بخوانید:

فدراسیون فوتبال دادگاه سوپر جام را عقب انداخت

شکایت استقلال، پاى پرسپولیس و سازمان لیگ را به CAS باز کرد


انتهای پیام/

رای سوپرجام به سود کدام تیم صادر می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
جالبه دو طرف دعوا با هم آخر سالی میرن یه سفر لاکچری... هزینه این سفر رو هم که بیت المال کما فی سابق پرداخت میکنه ...نتیجه دادگاه هم هرچی شد نگران نباشید بیت المال میده... البته بازهم نگران نباشید در این شرایط بد اقتصادی دستگاههای نظارتی حواسشون هست به اینا !!!
آخرین اخبار