روس‌ها با آزادکاران جوان در جام دانکلوف/ غیبت حسن رحیمی!

روس ها با چند کشتی گیر جوان در رقابت‌های بین المللی جام دانکلوف بلغارستان شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که پیش از این اعلام شده بود روس‌ها در جام دانکلوف شرکت نمی‌کنند، اما کادر فنی تیم کشتی آزاد این کشور تصمیم گرفتند با ۱۱ کشتی گیر که بیشتر آنها جوان هستند در این مسابقات شرکت کنند.

این رقابت‌ها روز‌های ۹ تا ۱۲ اسفندماه در شهر روسه بلغارستان برگزار می‌شود و الیاس بک بالاتوف در وزن ۷۰ کیلوگرم و قهرمان اروپا در سال ۲۰۱۷ و ماگومد قربان اف در وزن ۹۲ کیلوگرم قهرمان جام ایوان یاریگین در سال ۲۰۱۹ سرشناس‌ترین چهره‌های روس در این رقابت‌ها هستند و دیگر نفرات شاخص این کشور در جام دانکلوف شرکت نمی‌کنند.

در این مسابقات که جزء رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی کشتی نیز محسوب می‌شود آمریکایی‌ها با جردن باروز و کایل اسنایدر قهرمانان جهان و المپیک در اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم، و ترک‌ها نیز با اکثر کشتی گیران مطرح خود از جمله طا‌ها آکگول قهرمان سنگین وزن جهان و المپیک در این مسابقات حضور خواهند داشت.

همچنین نفرات مطرح دیگری همچون فرانک چامیزو قهرمان جهان و برنز المپیک از ایتالیا در وزن ۷۴ کیلوگرم، گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک در وزن ۱۲۵ کیلوگرم از گرجستان به همراه کشتی گیرانی از کشور‌های ژاپن، کره جنوبی، چین، قزاقستان، فنلاند، سوئد، اوکراین، مصر، هند، ازبکستان و نمایندگانی از کشور میزبان در این رقابت‌ها به میدان می‌روند.

تیم منتخب ایران نیز با مصطفی حسین خانی، حسن یزدانی، رضا یزدانی و پرویز هادی در این مسابقات که روز‌های ۹ تا ۱۲ اسفندماه در شهر روسه برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

گفتنی است با تصمیم کادر فنی تیم ملی قرار بود حسن رحیمی دارنده مدال طلا و نقره جهان و همچنین نفر سوم المپیک نیز در این تورنمنت حضور پیدا کند که گویا به دلیل عدم آمادگی لازم، به بلغارستان سفر نخواهد کرد و شاید دارنده ۲ مدال برنز جهان برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.


بیشتر بخوانید:جدال فرنگی کاران نامداران دنیا با نمایندگان ایران در تورنمنت مجارستان


انتهای پیام/

برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف با حضور چهره‌های مطرح جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار