مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: توسعه دولت الکترونیکی در سطح استان اردبیل ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در دیدار با رییس پلیس راهور استان اردبیل ضمن تاکید بر افزایش خدمات پلیس بر بستر دولت الکترونیکی با اشاره به لزوم توسعه دولت الکترونیکی در استان، اظهار کرد: توسعه دولت الکترونیکی باعث تسهیل ارائه خدمات به مردم، شفاف سازی، کاهش زمان دریافت خدمت، کاهش مراجعات و جلوگیری از فساد اداری می‌شود.

وی با اشاره به افزایش خدمات بر بستر الکترونیک به مردم در حوزه‌های مختلف در استان، افزود: با تلاش‌ها و سرمایه گذاری‌های صورت گرفته در توسعه ارتباطات در استان اردبیل، در حال حاضر زیرساخت‌های لازم برای توسعه خدمات بر بستر دولت الکترونیکی در استان وجود دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل ضمن بیان اینکه توسعه دولت الکترونیکی همواره از مهمترین برنامه‌ها و اهداف دولت بوده است، همت و جدیت دستگاه‌ها را در ایجاد این بستر ضروری دانست.

سرهنگ آقامحمدی، رییس پلیس راهور استان اردبیل نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تعاملات سازنده اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بخش‌های مختلف نیروی انتظامی در استان، این اداره کل را در عرصه توسعه دولت الکترونیک در استان پیشقدم دانست و گفت: با اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته توسط اداره کل ICT استان؛ امیدواریم تا با همکاری بیشتر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی هر چه زودتر شاهد فراگیرشدن ارائه خدمات بر بستر دولت الکترونیکی در استان باشیم.

در ادامه این دیدار پیشرفت پروژه مرکز کنترل ترافیک شهرستان اردبیل و راهکار‌های افزایش خدمات پلیس راهور بر بستر دولت الکترونیکی در استان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

لزوم توسعه دولت الکترونیکی در استان اردبیل

برچسب ها: دولت ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.