رئیس پلیس فتا البرز خبر داد

انتقام‌ خواستگار سمج از معشوقه‌اش با انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی

سرهنگ اقبالی از دستگیری فردی خبر داد که با انتشار تصاویر معشوقه‌اش در فضای مجازی، قصد انتقام گیری از او را داشت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد اقبالی رئیس پلیس فتا استان البرز  اظهار کرد: خانمی با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد شخصی ناشناس از طریق شبکه اجتماعی تلگرام با یک خط نامشخص و با استفاده از یک آیدی اقدام به ایجاد و انتشار عکس وی کرده و سپس از طریق ایمیل با ارسال تصاویری غیراخلاقی برای شاکیه ایجاد مزاحمت کرده است. این امر ضمن هتک حیثیت شخصیت اجتماعی وی در بین خانواده و محل کار، مشکلات و حواشی خانوادگی نیز برای نامبرده ایجاد کرده است که به دلیل حساسیت، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه شخص مزاحم هیچگونه شماره و یا سرنخی از خود به جا نگذاشته بود، طی اقدامات پلیس، شخصی به هویت س. ب مورد شناسایی قرار گرفت و طی عملیاتی در یکی از مناطق جنوب استان البرز دستگیر شد.

سرهنگ اقبالی تصریح کرد: متهم هدف خود از انجام این اقدامات را انتقام گیری از جواب رد این خانم به درخواست‌هایش اعلام کرد.

وی افزود: هموطنان گرامی باید به این نکته توجه کافی را داشته باشند که پروفایل‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلف آلبوم عکس خانوادگی نبوده و باید مراقب هویت خود در این فضا باشند.

رئیس پلیس فتا استان البرز تصریح کرد: افراد سودجو و اشخاصی که قصد انتقام گیری از شهروندان را دارند، می‌توانند با استفاده از این تصاویر و اعمال تغییرات بر روی آن اقدام به هتک حیثیت و انتشار تصاویر کنند.

انتهای پیام/

انتقام گیری مرد جوان از دختر مورد علاقه‌اش با انتشار تصاویر شخصی او در فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار