صدور کیفرخواست قصاب بیدزردی و همدستش

سرپرست دادسرای ناحیه دو و معاون دادستان شیراز از صدور کیفرخواست برای قصاب بیدزردی و همدستش که گوسفندان مرده در بیدزرد می‌فروختند، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جمشید فرهادی سرپرست دادسرای ناحیه دو و معاون دادستان شیراز اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی، در خصوص فروش گوسفندان مرده و معیوب، ۲ نفر که گوسفندان معیوب و مرده را می‌فروختند دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در پی پخش کلیپی که نمایانگر خرید گوسفند مرده و معیوب توسط یکی از قصابی‌ها در منطقه بید زرد است موضوع به سرعت در دستور کار مقامات قضایی قرار گرفت و با صدور دستورات لازم به ضابطین انتظامی پس از بررسی و شناسایی عوامل ماجرا توسط ماموران دستور دستگیری دو نفر عرضه کنندگان و قصاب که فروشنده بود صادر شد.

جمشید فرهادی اضافه کرد: هر دو متهم این پرونده سریعاً دستگیر و محل کسب وی با دستور قضایی تعطیل شده است.
معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز ادامه داد: به اتهام این افراد سریعاً برابر قانون از جمله ماده ۶۸۸کتاب پنجم تعزیرات قانون مجازات اسلامی رسیدگی و پرونده آن‌ها با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

فرهادی با اشاره به اتهام این افراد، گفت: پرونده این افراد به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی و حمل دام غیرمجاز در دادسرای ناحیه دو شیراز در سریع‌ترین زمان رسیدگی و به دادگاه ارسال شد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی در برخورد با افرادی که بخواهند سلامت مردم را به خطر بیندازند قاطع است، افزود: در حال حاضر متهمان روانه زندان شده اند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز اضافه کرد: شهروندان در صورت برخورد با جرائم بلافاصله به مقامات اطلاع دهند تا برخورد قانونی انجام شود.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/چ

کیفرخواست قصاب بیدزردی و همدستش صادر شد

برچسب ها: دادگاه ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار