رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت خبر داد

انهدام باند ۴ نفره سرقت لوازم خودرو در تهرانپارس/ شناسایی متهمان با ۱۵۴ شاکی + عکس

سرهنگ نثاری از دستگیری باند ۴ نفره سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو در تهرانپارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت لوازم و محتویات داخلی خودرو در محدوده تهرانپارس، با توجه به تشابه نوع سرقت‌ها با بررسی میدانی صورت گرفته مشخص شد که این سرقت‌ها توسط یک نفر و در بسیاری مواقع در ساعات اولیه صبح (بین ساعات ۶ تا ۷) انجام می‌شود.

وی افزود، در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این سارق در یکی از سرقت‌های خود پس از به دست آوردن یک عدد کارت عابر بانک که همراه با رمز بود، اقدام به برداشت وجه نقد از حساب کارت عابربانک مسروقه کرده است که تصاویر متهم برای شناسایی از بانک مربوطه دریافت شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با بررسی تصاویر به دست آمده مشخص شد که متهم با گذاشتن کلاه و  ماسک، صورت خود را کاملاً پوشانده و تنها پیشانی، چشم و ابروی او مشخص است که با بررسی فنی این فرد شناسایی شد.

سرهنگ نثاری تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که این متهم با نام مهیار از سارقان حرفه‌ای و فعال در امر سرقت خودرو و لوازم آن است که در گذشته نیز چندین نوبت دستگیر و روانه زندان شده و هر بار هم پس از رهایی از زندان، مجدد دست به سرقت زده است.

انهدام باند ۴ نفره سرقت لوازم خودرو در تهرانپارس/ شناسایی متهمان با ۱۵۴ شاکی + عکس

وی افزود: سارق در تاریخ ۱۸ آذر ماه سال جاری، در پارک پلیس تهرانپارس دستگیر شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از وسایل همراه متهم، ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و با استعلام از بانک اطلاعاتی پلیس آگاهی مشخص شد هر ۲ گوشی از داخل ۲ دستگاه خودروی متعلق به شهروندان سرقت شده است.


بیشتر بخوانید: دستگیری سارقان لوازم خودرو در نامجو


وی افزود: متهم در بازجویی‌ها به بیش از ۱۵۰ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد و اذعان داشت که اموال مسروقه را به 3 مالخر فروخته است که این مالخران پس از اخذ مجوز قضایی دستگیر و از آن‌ها 4 دستگاه گوشی تلفن همراه و یک دستگاه لپ تاپ مسروقه کشف شد.

سرهنگ نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: تاکنون ۱۵۴ نفر از مالباخته‌ها شناسایی شدند و همچنین این سارق به همراه ۳ مالخر با قرار وثیقه از سوی مرجع قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

دستگیری باند سارقان خودرو در تهرانپارس

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار