سلطانی‌فر: مجمع باشگاه پرسپولیس باید اعضای پیشنهادی هیئت مدیره را تصویب کند/ انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال وظیفه فدراسیون است

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از تمرین تیم ملی بسکتبال کشورمان بیان کرد: بسکتبال از جهات مختلف برای ما اهمیت دارد. در رشته بسکتبال برای جهانی شدن آخرین پنجره را پیش رو داریم و بازی مان مقابل ژاپن و استرالیا که از تیم‌های خوب قاره هستند سخت است. از طرفی ایران هم جزء ۲ تا ۳ تیم برتر آسیا است. صعود تیم ملی بسکتبال کشورمان به جام جهانی تاحدی قطعی شده و با یک پیروزی دیگر هم این موضوع تثبیت می‌شود. امیدواریم بتوانیم به جام جهانی که مرداد ۹۸ در چین برگزار می‌شود صعود کنیم.

مجمع باشگاه پرسپولیس باید اعضای پیشنهادی ما را برای هیئت مدیره تصویب کند

سلطانی‌فر درباره بحث انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: نفراتی که باید به مجمع باشگاه پیشنهاد می‌دادیم انتخاب کردیم و براساس قانون، مجمع باید این موضوع را تصویب کند. هفته آینده نفرات پیشنهادی در مجمع باشگاه پرسپولیس مطرح می‌شوند و در صورت تصویب معرفی خواهند شد.

بحث بازنشستگان فدراسیون فوتبال باید در مجمع این فدراسیون مطرح شود

او درباره بحث بازنشستگان هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و بلاتکلیف ماندن آن‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: به هر حال تمام این موارد باید در مجمع فدراسیون فوتبال که قرار است در همین ماه برگزار شود مورد بررسی قرار بگیرد.

انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال جز وظایف فدراسیون است

سلطانی فر درباره اینکه آیا سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال ایران باید ایرانی باشد یا خارجی و مطرح شدن نام مربیانی مانند مورینیو، زیدان و کلینزمن به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی از سوی مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش گفت: سرمربی تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال انتخاب می‌شود و بررسی گزینه‌ها جزء مسئولیت‌های فدراسیون است. من در جریان هستم که فدراسیون فوتبال موارد مختلف را بررسی می‌کند و فکر می‌کنم فدراسیون براساس وظایف و مسئولیت هایش در آینده‌ای نزدیک سرمربی تیم ملی را معرفی خواهد کرد.

بسکتبال و هندبال ایران می‌توانند بین ۱۰ تا ۱۵ تیم برتر جهان قرار بگیرند

او افزود: باید تمام تمرکزمان را به کار بگیریم تا در جام جهانی نتایج آبرومندانه‌ای کسب کنیم. بسکتبال و هندبال هم با توجه به استعدادها، بازیکنان خوب، ظرفیت ها، کادرفنی توانمند و فدراسیون فعالی که در اختیار دارند می‌توانند مانند والیبال بدرخشند و با کسب نتایج خوب بین ۱۰ تا ۱۵ تیم برتر دنیا قرار بگیرند. در هندبال ۱۲ بازیکن لژیونر داریم و در بسکتبال هم برخی بازیکنانمان خارج از ایران بازی می‌کنند.

تیم ملی بسکتبال در حال پوست اندازی و جوان گرایی است

سلطانی فر تصریح کرد: تیم ملی بسکتبال در حال جوان گرایی و پوست اندازی است. نفرات قدیمی و بازیکنان جدید با هم ترکیب می‌شوند و نسل جدیدی به بسکتبال وارد می‌شود که به لحاظ فیزیکی و تاکتیکی بازیکنان آماده و قبراقی هستند. امیدواریم آن‌ها با همت تیمی در رقابت‌های جهانی نتایج خوبی بگیرند.

سلطانی فر: مجمع باشگاه پرسپولیس باید اعضای پیشنهادی هیئت مدیره را تصویب کند/ انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال وظیفه فدراسیون است

پاداش جهانی شدن بسکتبال در آئین نامه پاداش‌ها وجود ندارد

وزیر ورزش و جوانان درباره درخواست آرن داوودی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال درباره اهدای پاداش صعود به بازیکنان این تیم در صورت صعود به جام جهانی اظهار داشت: در آئین نامه پاداش صعود به جام جهانی وجود ندارد، اما به هر حال تیم ملی بسکتبال در شرایط حساسی قرار گرفته و مشغول رقم زدن شرایط و فصل جدیدی برای این رشته است که این موضوع اهمیت زیادی دارد. انشالله با گام‌های محکمی که بازیکنان برمی دارند سعی داریم در حد توان و بضاعتمان حمایت لازم را از آن‌ها انجام بدهیم و بازیکنان بسکتبال را مورد تشویق و تقدیر قرار بدهیم.

سلطانی فر: مجمع باشگاه پرسپولیس باید اعضای پیشنهادی هیئت مدیره را تصویب کند/ انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال وظیفه فدراسیون است

هر زمان میزان دارایی مان مشخص شود تصمیم می‌گیریم بودجه چه کسی را افزایش یا کاهش بدهیم

او درباره درخواست افزایش بودجه فدراسیون بسکتبال از سوی رامین طباطبایی با توجه به اعزام بانوان بسکتبالیست به رقابت‌های بین المللی گفت: با توجه به اینکه تاکنون لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی تصویب نشده است نمی‌دانیم میزان بودجه مان چه اندازه است. هر موقع رقم قطعی بودجه وزارت ورزش و جوانان در بحث هزینه‌ای تصویب و ابلاغ شد و میزان تملک و دارایی مان معلوم شد تصمیم می‌گیریم بودجه چه کسی را افزایش یا کاهش بدهیم.

بحث کنار گذاشتن حدادی از تیم ملی بسکتبال در حیطه اختیارات کادرفنی است

وزیر ورزش و جوانان درباره کنار ماندن بازیکنانی مانند حامد حدادی از تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: این مباحث در حیطه اختیارات کادر مربیگری و ریاست فدراسیون است.

سلطانی فر درباره بحث اعزام تیم ملی فوتبال بانوان ایران به فلسطین اشغالی برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک حاضر به پاسخگویی نشد.


بیشتر بخوانید:

داورزنی:نامزدهای ریاست کمیته ملی پارالمپیک به سود خسروی وفا انصراف دادند

خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک شد

دلنوشته وزیر ورزش در آسایشگاه کهریزک


انتهای پیام/

آخرین اخبار از نحوه انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی حقیقت طلب
۱۵:۳۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
با احترام به فرمایشات وزیر محترم. جناب وزیر کدام فدراسیون فوتبال آیا منظورتان تاج و کفاشیان و ساکت و... است
آخرین اخبار