معاون استاندار سمنان:

نیازمند یک برنامه عملیاتی روزشمار و دقیق در حوزه گردشگری هستیم/تلاش برای حضور تورگردان های بزرگ در استان

نیازمند یک برنامه عملیاتی روزشمار و دقیق در حوزه گردشگری هستیم/تلاش برای حضور تورگردان های بزرگ در استانمعاون استاندار سمنان گفت: برای توسعه زیرساخت‌ها و امکانات در این حوزه نیازمند سرمایه‌گذاری‌های بزرگ بوده که نیازمند همراهی دستگاه‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان در جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان گفت: در بحث توسعه گردشگری علاوه بر مردم، ۴۲ دستگاه اجرایی نقش آفرین هستن و در اسناد بالادستی استان و همچنین استاندار محترم بر بحث گردشگری تاکید ویژه و خاصی دارد.

وی با بیان اینکه نمی توان گردشگری را به شکل تصادفی پیش‌برد بلکه این امر نیازمند برنامه ریزی مستمر و قوی است افزود: برای توسعه زیرساخت‌ها و امکانات در این حوزه نیازمند سرمایه‌گذاری‌های بزرگ است که نیازمند همراهی دستگاه‌ها است.

عسگری تصریح کرد: نیازمند یک برنامه عملیاتی روزشمار و دقیق در حوزه گردشگری هستیم که بطور واضح و مشخص برنامه‌ها، مخاطبین، رئوس برنامه و نقش دستگاه‌ها وغیره مشخص نماید.

معاون امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه باید برای جذب گردشگری خارجی تلاش بیشتری صورت گیرد اضافه کرد: در استان ظرفیت‌های بزرگی جهت حضور و اقامت گردشگر داخلی وجود دارد و برای انجام تبلیغات باید به مبدا مراجعه شود و پتانسیل‌ها و جاذبه‌های استان در کشور معرفی گردد.

وی تصریح کرد: باید تلاش شود تا تورگردان‌های بزرگ در استان حضور یابند و برای تقویت این موضوع، نیازمند تقویت روابط با موثرین است. میزبانی رویداد‌های ملی دولتی یکی از ظرفیت‌هایی است که توسط دستگاه‌های اجرایی و در راس آن اداره کل میراث و فرهنگی و گردشگری در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام / گ

جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار