برگزاری مجمع فدراسیون تنیس روی میز در مشهد

مجمع سالیانه فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در مشهد برگزار شد.

برگزاری مجمع فدراسیون تنیس روی میز در مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مجمع سالیانه فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران با هدف ارائه گزارش‌های مالی فنی، گزارش‌های بازرسان، تعیین راهکارها، سیاست‌ها و برنامه‌های سال آینده فدراسیون روز پنجشنبه در مشهد برگزار شد.
 
دبیر فدراسیون تنیس روی میز در حاشیه این نشست گفت:در دولت تدبیر و امید به ویژه در دوره مدیریتی جدید فدراسیون، رشته تنیس روی میز ایران در سطوح بین المللی و ملی جایگاه شایسته‌ای کسب کرده و در مسابقات اخیر جاکارتا تیم ایران پس از ۶۰ سال توانست پس از پیروزی بر نایب قهرمان آسیا، تیم کره جنوبی مدال برنز را به دست آورد؛همچنین جایگاه هفتم جهانی را بدست آوردیم و تنیس روی میز ایران برای نخستین بار وارد دسته یک بزرگسالان جهان شد.

محمود نظری افزود: در این چارچوب مسائل مالی، تشکیلاتی و مدیریتی فدراسیون تنیس روی میز در سطوح بین المللی، ملی و استانی بررسی و برای موارد مورد نیاز در بالاترین سطح مسئولیتی فدراسیون تصمیم گیری می‌شود.

وی در خصوص استعدادیابی در رشته تنیس روی میز اظهار داشت: برنامه‌های علمی و منظمی برای استعدادیابی این رشته در کل کشور در جریان است و از بین دانش آموزان شش تا هشت ساله برای تبحر گزینی و برگزاری اردو‌های داخلی و خارجی اقدام می‌کنیم تا آینده موفق این رشته پر طرفدار ورزشی روشن باشد.
 
این نشست با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون، روسای هیات‌های تنیس روی میز استان‌های کشور، نمایندگان بازیکنان و مربیان، نمایندگان فدراسیون کارگری، دانش آموزی، دانشجویی، المپیک و مسئولان ورزش‌های قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
 
انتهای پیام//ع.ع
 

مشهد میزبان نشست سالیانه فدراسیون تنیس روی میز کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار