۱۸۷ میلیارد ریال تسهیلات صفر درصد به روستاییان استان اعطا شد

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۱۸۷ میلیارد ریال تسهیلات صفر درصد د به مردم این استان اعطا شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۱۸۷ میلیارد ریال تسهیلات صفر درصد در قالب طرح مشارکت مردم در راه اندازی واحد‌های تولیدی مستقر در روستا‌ها و مناطق کمتر توسعه یافته در ۲ سال اخیر به مردم این استان اعطا شده است.

آرش جمال زهی ظهار داشت: این اعتبار برای راه اندازی واحد‌های تولید فعال در حوزه‌های مختلف نظیر کشاورزی، گردشگری و معادن در سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در مجموع این طرح‌ها تولیدی منجر به سهام داری بیش از هزار و ۹۲ خانوار روستایی سیستان و بلوچستان شده است.

مدیرکل امور روستایی استانداری سیستان و بلوچستان گفت:از آنجایی که اشتغال و بیکاری یکی از مهمترین مشکلات روستاییان استان است اعطای تسهیلات برای راه اندازی طرح‌های مختلف در روستایی می‌تواند کمک خوبی به رفع این مشکل باشد.

وی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان نمونه موفق اجرای این طرح در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته کشور شده است.

جمال زهی با بیان اینکه افزون بر ۵۱ درصد جمعیت سیستان و بلوچستان در روستا‌ها سکونت دارند گفت: براساس سرشماری سال ۹۵ از مجموع ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۱۴ نفر جمعیت این استان یک میلیون و ۴۲۷ هزار و ۳۳۲ نفر در روستا‌ها سکونت دارند.

انتهای پیام/گ

 تسهیلات صفر درصد به روستاییان استان اعطا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار