فوتبال حبابی به استان کرمان رسید

رییس کمیته فوتبال حبابی هیئت همگانی استان کرمان از راه اندازی ورزش جذاب فوتبال حبابی به زودی در کرمان خبر داد و گفت: استارت این ورزش مفرح در شهر سرچشمه زده شد.

منصور دامغانی رییس کمیته فوتبال حبابی هیئت همگانی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه استارت ورزش فوتبال حبابی از شهر سرچشمه زده شد، گفت: این ورزش شاد و مفرح به زودی در مرکز کرمان نیز راه اندازی می شود.

وی با اعلام اینکه هم اکنون بامپر که همان حباب بازیست، خریداری شده است، افزود: در صورت رسیدن این بامپرها، تا پایان امسال طی مراسمی خاص با حضور مسئولان از ورزش شاد و مفرح فوتبال حبابی در مرکز استان رونمایی می شود.

دامغانی تصریح کرد: این بازی به منظور کم‌کردن خطرهای احتمالی هنگام فوتبال و افزايش هيجان طراحی شده است.

وی فوتبال حبابی را براي همه گروه ها و رده‌های سنی مناسب دانست و یادآور شد: در این بازی، بالا تنه ی بازیکنان درون پوشش حبابی توپی شكل از جنس پلاستیک فشرده با دستگیره‌هایی برای كنترل اين حباب قرار می گيرد.

یادآور می شود: فوتبال حبابی ترکیبی از فوتبال، زوربینگ و کشتی سومو است که نخستین بار در کشور نروژ آغاز شده و اولین مسابقه رسمی آن اواخر سال ۲۰۱۱ در نروژ  برگزار شد.

این رشته ی ورزشی جذاب سال ۹۴ وارد ایران شد و به تدریج در استان های کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/ب

راه اندازی ورزش فوتبال حبابی در شهر سرچشمه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار