نماینده مقاومت اسلامی یمن در گرامیداشت شهید جهاد مغنیه:

انقلاب اسلامی ایران بارقه‌های امید را در دل‌های ملت‌های مظلوم روشن کرد

 الشرفی گفت:انقلاب اسلامی ایران بارقه‌های امید را در دل‌های ملت‌های مظلوم روشن کرد چرا که می‌توانند در برابر مستکبران قد علم کنند.

انقلاب اسلامی ایران بارقه‌های امید را در دل‌های ملت‌های مظلوم روشن کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سید صادق الشرفی،نماینده مقاومت اسلامی یمن،مقیم قم در همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که در سال همایش‌های مدرسه امام کاظم (ع) برگزار شد، برگزاری این همایش را سبب تقویت ارتباط بین جوانان مقاومت اسلامی دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بارقه‌های امید را در دل‌های ملت‌های مظلوم روشن کرد که می‌توانند در برابر ملت‌های مستکبر قد علم کرده و حق خود را از آن‌ها باز پس بگیرند.

وی با بیان اهمیت فعالیت جبهه مقاومت گفت: حزب‌الله امروز در مقابل رژِیم صهیونیستی قرار داشته و مجاهدت‌های شهدای حزب‌الله غیرقابل‌انکار است.

الشرفی با اشاره به مجاهدت‌های شهدای حزب‌الله لبنان تأکید کرد: با شهادت عماد مغنیه محور جبهه مقاومت خسارت بزرگی دید، اما بعد از شهادت عماد مغنیه هزاران جوان امثال جهاد و عماد مغنیه پرورش پیدا کردند.

نماینده مقاومت اسلامی یمن عاشورا قبله نمای تمام جبهه‌های مقاومت اسلامی دانست و تصریح کرد: جبهه مقاومت اسلامی در انتخاب بین مرگ وزندگی به امام حسین (ع) اقتدا کرده و تصمیم‌گیری‌های خود را بر مبنای آن انجام می‌دهد.

وی با تأکید بر بروز نشانه‌های پیروزی جبهه مقاومت اسلامی گفت: شعار هیهات من الذله امروز در تمام کشور‌های اسلامی شنیده می‌شود و مطمئن هستیم روزی این شعار را عربستان و دل آمریکا خواهیم شنید.

الشرفی با اشاره به کنفرانس اخیر آمریکا در ورشو ابراز کرد: این کنفرانس که برای تضعیف جبهه مقاومت اسلامی تشکیل‌شده بود درنهایت به ضرر آن‌ها تمام‌شده و نشانه‌های شکست آن‌ها در این کنفرانس نمایان شده است.

نماینده مقاومت اسلامی یمن با بیان پایبندی جبهه مقاومت اسلامی یمن به آرمان‌های بلند اسلامی اضافه کرد: مقاومت اسلامی همراه با امام حسین (ع) و مقام معظم رهبری بوده و دست از آرمان‌های بلند اسلامی بر نخواهد داشت.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: شهدا ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار