واکنش بهنوش بختیاری به انتقادات مردم از نظر جنجالی اش در رابطه با گرانی گوشت +فیلم

درپی انتقادات تند مردم به نظر جنجالی بهنوش بختیاری درباره گرانی گوشت، خانم بازیگر با انتشار ویدئویی نسبت به این انتقادات واکنش نشان داد.

واکنش بهنوش بختیاری به انتقادات از نظر جنجالی اش در رابطه با گرانی گوشت +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون عصر روز چهارشنبه اول اسفندماه در برنامه «خیابان جام جم» حضور پیدا کرد.

این بازیگر در بخشی از این برنامه درباره افزایش قیمت گوشت اظهار نظر عجیبی کرد و گفت: " توصیه می‌کنم که در مورد تغذیه حواس‌تان جمع باشد، گوشت هم کمتر بخورید. چه بهتر که گوشت گران شد زیرا که چیز خیلی خوبی نیست. هیچ خانواده‌ای شرمنده بچه‌اش نباشد و بگوید که چه بهتر گوشت نمی‌خورید."


بیشتر بخوانید: خوشحالی بهنوش بختیاری از گرانی گوشت! +فیلم


انتشار ویدئوی صحبت‌های جنجالی بهنوش بختیاری در فضای مجازی با واکنش های بسیاری همراه شد. بسیاری از مردم و کاربران فضای مجازی, انتقادات تندی به  صحبت های خانم بازیگر کردند. در پی این انتقادات, بهنوش بختیاری با انتشار ویدئویی در صفحه‌ اینستاگرام خود  واکنش نشان داد. در ادامه ویدئوی صحبت‌های بهنوش بختیاری درباره حاشیه‌های اخیر را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Japan
محمد
۰۴:۰۴ ۱۵ تير ۱۴۰۰
خانم بهنوش بختیاری شما نظر ندین یکمدت چرا مردم مخاطب خودتون قرار میدید
همون فالوور فیک مشغله ذهنیتون باشه ماهم راحت تریم
انسانم دیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
مصرف زیاد گوشت قرمز ضرر دارد نه اینکه با این وضع گرونی مردم خیلی سخت گوشت تهیه می کنند و می خورند در این حد نیاز بدن است و هیچ ضرری هم ندارد خوب است افراد وقتی مطلبی رو می گن
Canada
سبد
۰۷:۰۷ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
والا من وقتی شنیدم ایشون فرموده چه خوب که گوشت گرون شد شوکه شدم ولی کلیپشون رو دیدم متاثر شدم .شاید خانم بختیاری واقعا نیت بدی از گفتن این جمله نداشته ‌.ولی خب ناخواسته نمک رو زخم مردم پاشیده ‌.من امسال به حرمت فقرا سفره هفت سین پهن نمیکنم
Netherlands
م
۰۱:۱۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
منظور ایشان ضررهای مربوط به استفاده از گوشت قرمز بوده. هیچ کس از فشار مالی به مردم راضی نیست، چرا با حرفهای مخرب بین هم فاصله میاندازید؟
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۰۰:۴۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
آخر حرفش کاملاً درست است ، تنها راه گرونی آن هم ، گرونی ساختگی و ناشی از تبلیغات روانی نخریدن و مصرف کم است ، امروز گرانی بیشتر ناشی از تبلیغات روانی و ناشی از بی ملاحظگی بعضی هاست تا واقعیت و لذا مصرف کم و اجتناب از احتکارهای خانگی بهترین راه مبارزه با گرانی و پایین آوردن قیمت ها است .
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۲۱:۱۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
نفست از جای گرم در میاد
اگر مشکل فقط گوشت و ماشین بود خوب بود با این وضعیت نون خالی هم برای بعضی آرزوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
اصلاً قبول ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
همون برچسب سلبریتی بهترین چیز برای امثال شماست چرا ؟؟
1- خودرور برای این نیم ساعته پیش فروشش تموم میشه چون دلال ها و نمایشگاه دارن با لابی با خودرو سازان همه را میخرند و به اسممردم تمام میشه
2-گوشت چون گرانه نخریم ؟؟؟ و این رو به خودرو ربط میدی ؟؟ شما ثروتمندان بی سواد کمبود مواد عالی که در گوشت وجود داره رو از بچه هاتون دریغ میکنید ؟؟؟
3- به عنوان یک مشهدی باید بگم لهجه ای که داری اداش رو در میاری اصلا مشهدی نیست و متاسفم که همشهری من هستی