امام جمعه سمنان تاکید کرد؛

تلاش دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم/انتقام خون شهدای پاسدار گرفته می‌شود/برخی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی هنوز عملی نشده است

تلاش دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم/انتقام خون شهدای پاسدار گرفته می‌شود/برخی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی هنوز عملی نشده استآیت الله شاهچراغی گفت: چهل سالگی گام نخست و حفظ و پیشرفت انقلاب اسلامی گام دوم اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر گفت: توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌بایست سرلوحه امور مسئولان قرار گیرد و رهبری از دولت مطالباتی دارد که تاکنون عملیاتی نشده و این امر باید مدنظر مسئولان ما قرار گیرد.

وی بابیان اینکه معظم له در به دولت سفارش کردند که دست از اعتماد به غرب و مشخصاً آمریکا بردارد، افزود: باید به‌گونه‌ای عمل شود که دولتمردان راهکارها و برنامه‌های بهتری را به کار ببندند که زندگی بر مردم تلخ نشود و بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

آیت الله شاهچراغی حضور باشکوه مردم در تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲بهمن امسال و چهل ساله شدن انقلاب نخستین گام و حفظ و پیشرفت انقلاب و حرکت در جهت عمل به مطالبات رهبری ، گام دوم اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود : عمل به بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی که مردم و مسئولان و جوانان مخاطب اصلی آن هستند؛ راهگشای بسیاری موضوعات است.

امام‌جمعه سمنان بابیان اینکه دولت باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام کند، گفت: گرانی در کشور بسیار به مردم فشار آورده تا جایی که سه دانه پیاز هم امروز سه هزار تومان برای مردم آب می‌خورد که این امر درست نیست و باید مورد مدیریت مسئولان قرار گیرد.

عضو خبرگان رهبری بابیان اینکه دشمنان برای تضعیف نظام دست به اقداماتی مانند حادثه تروریستی زاهدان می‌زنند، تأکید کرد: سربازان نظام اسلامی انتقام خون شهدای سپاه در حادثه تروریستی اخیر را خواهند گرفت.

آیت‌الله شاهچراغی در ادامه به‌ضرورت به‌کارگیری جوانان بسیجی در امور کشور نیز تأکید کرد و بیان داشت: حفظ انقلاب به پیشرفت انقلاب می‌انجامد و بسیاری از امور کشور به جوانان بسیجی و مومن برای عمران و آبادانی در کشور واگذار شود تا شاهد به‌کارگیری فکر و ایده‌های نو از سوی این جوانان مستعد باشیم که سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند.

آیت الله شاهچراغی در پایان  همچنین حضرت فاطمه (س) را الگوی همه مسلمانان در سبک زندگی اسلامی دانست و سالروز میلاد این بانوی بزرگوار را تبریک گفت.

انتهای پیام / گ

سخنان آیت الله شاهچراغی در نماز جمعه این هفته سمنان

برچسب ها: نماز جمعه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار