انتقام خون شهدای حادثه تروریستی زاهدان گرفته می‌شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: انتقام خون شهدای حادثه تروریستی زاهدان گرفته می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، آیین بزرگداشت هفتمین روز شهادت شهید یونس امیری از شهدای حادثه تروریستی اخیر در استان سیستان و بلوچستان، با شرکت پرشور اقشار مردم و مسئولان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان، در روستای دهنو شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این آیین، ضمن تسلیت شهادت جمعی از مدافعان حریم امنیت و مرز‌های میهن اسلامی در حادثه تروریستی زاهدان گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی، انتقام خون شهدای این حادثه را از تروریست‌ها خواهند گرفت و مانند همیشه سیلی محکمی به آنان خواهند زد.

وی با بیان اینکه شهدا مایه برکت و تزریق نورانیت به جامعه هستند و شهادت در راه انقلاب اسلامی فقط مختص به امروز نیست افزود: دشمن با این کار در پی ضربه زدن به نظام اسلامی بود، اما در حقیقت، قدرت و اراده ما را افزایش داد، گر چه از دست دادن این جوانان مؤمن و خدمتگزار، ضایعه‌ای بزرگ و سخت برای کشور است.

نکونام تأکید کرد: تروریست‌ها از کشور‌های دیگر خط می‌گیرند و حمایت می‌شوند، اما باید بدانند، نیرو‌های نظامی و انتظامی و پاسداران دلیر ایران، محکم و استوار ایستاده و انتقام خون شهدا را از آنان خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: دشمن چهل سال است که با دشمنی، یاوه‌گویی و عربده‌کشی به دنبال مقابله با انقلاب و نظام اسلامی است، اما کوچکترین خدشه‌ای در این مسیر به انقلاب اسلامی وارد نشد و نخواهد شد، و این انقلاب همواره بالنده‌تر از گذشته شده است.

نکونام ادامه داد: ملت شهیدپرور و بصیر ایران از مسئولان انتظار دارند ضمن حفاظت و استحکام بخشی به پایه‌های نظام اسلامی به عنوان ثمره خون شهدا، برای رونق اقتصادی کشور، خدمت رسانی به مردم و گره گشایی از مشکلات معیشتی جامعه تلاش کنند.

گفتنی است: در حمله انتحاری عصر چهارشنبه ۲۴ بهمن ۹۷ گروهک تروریستی جیش الظلم در جاده خاش به زاهدان در استان سیستان و بلوچستان و با استفاده از یک دستگاه خودروی حامل مواد منفجره، به اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که در حال بازگشت از مأموریت مرزبانی بودند، ۲۷ تن از پاسداران لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان شهید و ۱۳ نفر نیز زخمی شدند.

شهید یونس امیری فرزند غلامرضا، متولد سال ۱۳۶۲ در روستای دهنو شهرستان بروجن، یکی از شهدای این حادثه است.

روستای دهنو از توابع بخش مرکزی شهرستان بروجن، در فاصله ۴۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ش

آیین بزرگداشت هفتمین روز شهادت شهید مدافع وطن یونس امیری

برچسب ها: شهدا ، تروریستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار